برسی دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری

دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری

فوجی از زمان آغاز به کار خود شهرت و اعتماد زیادی در صنعت دوربین های بدون آینه ایجاد کرده است. X-T10 یکی از این دوربین هاست که دارای سنسور APS-C با وضوح 16.3 مگاسایت ما است. این سنسور از نوع X-Trans CMOS II است که به طور انحصاری توسط فوجی تولید می شود. استفاده از پردازنده EXR II در کنار این سنسور وضوح بالا و کیفیت ضبط تصویر را برای دوربین EXR II به ارمغان آورد.

حساسیت ISO این دوربین را می توان از 100 تا 51200 تنظیم کرد تا با توجه به روشنایی محیط بهترین نتایج ممکن را به دست آورد همچنین به دلیل الگوریتم خاص به کار رفته در سنسورهای X-Trans و چینش تصادفی سایت ما ها وجود دارد. نیازی به استفاده از X-T10 فیلتر پایین گذر نیست. به همین دلیل وضوح تصویر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

دوربین X-T10 همچنین مجهز به سیستم فوکوس خودکار هیبریدی هوشمند است که از روش های فوکوس کنتراست و تشخیص فاز استفاده می کند و با استفاده از 77 زون مختلف امکان فوکوس بر روی سوژه با بالاترین دقت ممکن در شرایط نوری مختلف وجود دارد. علاوه بر این عملکرد می توانید به صورت دستی نیز روی سوژه فوکوس کنید.

می توانید از منظره یاب الکترونیکی OLED یا صفحه نمایش این دوربین برای مشاهده تصاویر یا رسیدن به کادربندی مورد نظر استفاده کنید. هر دو صفحه نمایش وضوح و وضوح بالایی دارند. منظره یاب OLED نیم اینچی X-T1 تصویری با وضوح 2.36 میلیون نقطه ارائه می دهد. این عدد برای نمایشگر LCD چرخان این دوربین حدود 920 هزار نقطه است.

بدنه دوربین X-T10 کاملا بر اساس اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این کلیدهای آن به گونه ای روی کیس قرار می گیرد که کاربر می تواند آن ها را مطابق میل خود برنامه ریزی کند. X-T1 همچنین مجهز به وای فای داخلی است و می توان از آن برای اتصال دوربین به سیستم عامل های اندروید و iOS و اشتراک گذاری آنلاین عکس ها در کسری از ثانیه استفاده کرد.

هنگام عکاسی دوربین X-T10 یک ابزار نسبتا قدرتمند است. این دوربین می تواند تصاویر را با وضوح 1080p و نرخ فریم 60p با فوکوس خودکار مداوم ضبط کند. برای ضبط بهتر صدا یک پورت 2.5 میلی متری در نظر گرفته شده است تا بتوان از میکروفون های خارجی استفاده کرد. علاوه بر این این دوربین به لطف خروجی HDMI خود می تواند تصاویر باکیفیتی را برای سایر مانیتورها ارسال کند.

علاوه بر این بدنه دوربین یک لنز 18-55mm f/2.8-4 R LM OIS در نظر گرفته شده است که فاصله کانونی معادل آن در دوربین های 35mm حدود 27-84mm است. این لنز با زاویه دید عریض تا تله فوتو به خوبی پوشش می دهد و برای عکاسی روزمره بسیار مناسب است. علاوه بر این این لنز مجهز به تثبیت کننده نوری است و اثرات لرزش دست و دوربین را تا 4 استاپ کاهش می دهد. همچنین مکانیسم فوکوس خطی لنز 18-55 میلی متری فوجی فوکوس روی سوژه را بسیار سریع و روان می کند. برای کاهش اعوجاج و خطاهای رنگی از سه عنصر غیر کروی یا غیر کروی در ساختار اپتیکی این لنز استفاده شده است تا در تمام محدوده زوم محدود دوربین با تصویری واضح و با کیفیت مواجه شویم. همچنین پوشش چند لایه EBC که بر روی سطوح لنز لنزها قرار می گیرد افت نوری و انعکاس داخلی را در طول لنز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار قابلیت عکس برداری با عمق رنگ 14 بیتی و فاصله زمانی داخلی برای گرفتن عکس های استاپ موشن اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T10 به همراه لنز ۵۵-۱۸ میلی متری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه