برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1 همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1 همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1 همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

دوربین پاناسونیک Lumix DC-S1 را می توان به عنوان بخشی از اولین گام های پاناسونیک در زمینه تولید دوربین بدون آینه فول فریم دانست که دوربینی خوش ساخت با قابلیت عکاسی و عکاسی پیشرفته است که ساختار فیزیکی قوی و باکیفیتی دارد. در داخل این دوربین یک سنسور 24.2 مگاسایت مای تعبیه شده است MOS از پردازشگر تصویر نیز استفاده می شود موتور ونوس مورد بررسی قرار گرفت. پاناسونیک S1 سرعت عکاسی پیاپی بالایی دارد و قادر است با سرعت 9 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند. حساسیت ISO در این دوربین دامنه وسیعی دارد و تا 204800 قابل افزایش است. همانند بسیاری از دوربین های پاناسونیک، لومیکس اس 1 قابلیت های قابل توجه فیلمبرداری و بسیار خوب و با کیفیت است 4K و با سرعت 30 فریم بر ثانیه عکاسی کنید که در این صورت تعداد سایت ما کامل می شود و محدودیت زمانی برای عکاسی نخواهید داشت. همچنین می تواند تا 10 بیت رنگ 4:2:0 را خروجی دهد را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. اما در صورت تمایل می توانید سرعت فیلمبرداری را در حالت افزایش دهید 4K تا 60 فریم زوم کنید که در این صورت می توانید فقط 30 دقیقه به طور مداوم عکاسی کنید. همچنین با آپدیت فریمور دوربین یعنی پاناسونیک S1 خروجی 10 بیتی داخلی 4:2:2 را برای شما فراهم می کند.

سیستم فوکوس این دوربین از نوع می باشد DFD فرآیند فوکوس را با استفاده از روش تشخیص کنتراست انجام می دهد و در نتیجه فوکوس دقیق و سریعی را به همراه دارد. این سیستم فوکوس به خصوص هنگام ردیابی سوژه های متحرک بسیار خوب عمل می کند.

پاناسونیک برای ضبط تصاویر و فیلم ها با بالاترین کیفیت لومیکس اس 1 همچنین از تثبیت کننده سنسور تعویض دنده استفاده می کند که می تواند ارتعاشات را تا 5.5 توقف خنثی کند.

در پشت دوربین نمایشگر و منظره یاب قرار دارد که می توانید با لمس از آنها استفاده کنید. این دوربین دارای وای فای و بلوتوث است تا کاربر به راحتی آن را به تجهیزات دیگر متصل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1 همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1 همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر"، کلیک کنید.