برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1R همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1R همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1R همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر

دوربین پاناسونیک لومیکس DC-S1R را می توان به عنوان بخشی از اولین گام های پاناسونیک در زمینه ساخت دوربین های بدون آینه فول فریم دانست. دارای وضوح بالا و قابلیت های پیشرفته در زمینه عکاسی است که کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. در داخل این دوربین یک سنسور 47.3 مگاسایت مای تعبیه شده است MOS از پردازشگر تصویر نیز استفاده می شود موتور ونوس مورد بررسی قرار گرفت. پاناسونیک S1R سرعت عکاسی پیاپی بالایی دارد و قادر است با سرعت 9 فریم بر ثانیه عکسبرداری کند. حساسیت ISO در این دوربین دامنه وسیعی دارد و تا 51200 قابل افزایش است. همانند بسیاری از دوربین های پاناسونیک، لومیکس S1R قابلیت های قابل توجه فیلمبرداری و بسیار خوب و با کیفیت است 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه عکاسی کنید. در طراحی سنسور این دوربین فیلتر فرکانس پایین حذف شده است و در نتیجه وضوح بالایی در عکس های ثبت شده با این دوربین دارد. علاوه بر این، استفاده از عنصر غیرکروی روی سنسور این دوربین باعث افزایش حساسیت و تراکم نوری دوربین شد. بهبود یافته و پاسخ رنگ نیز بهبود خواهد یافت.

سیستم فوکوس این دوربین از نوع می باشد DFD فرآیند فوکوس را با استفاده از روش تشخیص کنتراست انجام می دهد و در نتیجه فوکوس دقیق و سریعی را به همراه دارد. این سیستم فوکوس به خصوص هنگام ردیابی سوژه های متحرک بسیار خوب عمل می کند.

پاناسونیک برای ضبط تصاویر و فیلم ها با بالاترین کیفیت لومیکس S1R همچنین از تثبیت کننده سنسور تعویض دنده استفاده می کند که می تواند ارتعاشات را تا 5.5 توقف خنثی کند.

در پشت دوربین نمایشگر و منظره یاب قرار دارد که می توانید با لمس از آنها استفاده کنید. این دوربین دارای وای فای و بلوتوث است تا کاربر به راحتی آن را به تجهیزات دیگر متصل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1R همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فول فریم بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-S1R همراه لنز ۱۰۵-۲۴ میلیمتر"، کلیک کنید.