برسی دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Fujifilm instax mini 9 Instant Film رنگ آبی کبالت

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Fujifilm instax mini 9 Instant Film رنگ آبی کبالت

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Fujifilm instax mini 9 Instant Film رنگ آبی کبالت

دوربین فوری کوچک فوجی دوباره طراحی و به روز شده است تا ویژگی های جدیدی را برای علاقه مندان به عکس های سلفی در نظر بگیرد. این دوربین که فورا عکس هایی در اندازه کارت اعتباری چاپ می کند، از لنز فوجی 60 میلی متری با دیافراگم F/12.7 استفاده می کند. این لنز فوکوس ثابتی از 60 سانتی متر تا بی نهایت دارد و یک آینه کوچک روی آن تعبیه شده است که می توان از آن برای قاب عکس های سلفی استفاده کرد.

همچنین یک مبدل لنز ماکرو با این دوربین در دسترس است تا امکان فوکوس روی سوژه های نزدیک را فراهم کند. Instax mini 9 همچنین مجهز به منظره یاب اپتیکال با نقطه راهنمای مرکزی برای کادربندی بهتر عکس ها است. برای تغییر ظاهر عکس، می توانید تنظیمات دیافراگم را در چهار مرحله از F/12.7 به F/32 تغییر دهید. F/12.7 برای محیط های بسته و شب، F/16 برای آسمان ابری و سایه، F/22 برای شرایط نیمه ابری و آفتابی و F/32 برای فضاهای روشن و آفتابی.

البته این دوربین تنظیمات دیگری به نام Hi-Key را نیز در نظر گرفته است که با نوردهی بیشتر ظاهری نرم و خاص به عکس ها می دهد. Instax Mini 9 همچنین مجهز به فلاش اتوماتیک داخلی است که نور لازم را برای عکاسی فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Fujifilm instax mini 9 Instant Film رنگ آبی کبالت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Fujifilm instax mini 9 Instant Film رنگ آبی کبالت"، کلیک کنید.