برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل Mint Instant Print Digital Camera

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین چاپ سریع Polaroid مدل Mint Instant Print Digital Camera

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع Polaroid مدل Mint Instant Print Digital Camera

دوربین دیجیتال چاپ فوری Polaroid Mint

شرکت Polaroid را می توان قدیمی ترین شرکت در تولید دوربین های چاپ فوری و همچنین چاپگرهای جیبی کوچک Polaroid Mint Instant Print Digital Camera دوربینی جمع و جور و جیبی برای چاپ سریع دانست که دارای سنسور 16 مگاسایت مای است. سنسور قوی در کنار فناوری چاپ Zero Ink قادر است تصاویر ثبت شده توسط دوربین را با کیفیت بالا چاپ کند. فناوری به کار رفته در کاغذهای این دوربین از نوع Zink می باشد که بدون نیاز به جوهر قادر است تصاویر را با کیفیت چاپ و رنگ مناسب بر روی کاغذهای مخصوص چاپ کند. طراحی این محصول در عین حال بسیار زیبا بوده و در رنگ های مختلف به فروش می رسد. همچنین ابعاد مناسبی دارد و حمل و نقل آن را آسان می کند. همچنین از یک باتری قابل شارژ داخلی برای تامین برق استفاده می کند که از طریق پورت micro USB نصب شده در کنار دستگاه انجام می شود. این دوربین علاوه بر سنسور با کیفیت، دارای فلاش داخلی اتوماتیک و آینه مخصوصی است که هنگام گرفتن عکس های سلفی از آن استفاده می شود. این دوربین 3 حالت مختلف چاپ تصویر شامل رنگی، سیاه و سفید و حالت قهوه ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در هر حالت می توانید تصاویر را به صورت کامل یا با قاب چاپ کنید که ظاهری کلاسیک به تصاویر شما می دهد. همچنین یک اسلات کارت حافظه در کنار دستگاه تعبیه شده است تا بتوانید تصاویر ضبط شده را در آن ذخیره کرده و بعداً آنها را مرور کنید.

همانطور که گفته شد کاغذهای این چاپگر از نوع Zink می باشد که بدون نیاز به جوهر می تواند تصاویر را با کیفیت چاپ و رنگ بالا چاپ کند. علاوه بر این، فناوری فوق کاغذها را ضد آب کرده و در کمتر از 1 دقیقه قابل چاپ هستند. اندازه عکس های چاپ شده نیز ۲*۳ اینچ است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل Mint Instant Print Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل Mint Instant Print Digital Camera"، کلیک کنید.