برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1 II – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1 II – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1 II – رنگ مشکی

مشاهده و خرید دوربین Sony ZV-1 II

Sony ZV-1 II یک دوربین کامپکت با رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که برای تولید محتوا و وبلاگ نویسی طراحی شده است. این دوربین کامپکت مجهز به لنز واید با فاصله کانونی 18-50 میلی متر و دیافراگم f/1.8-4 است. این دوربین با ابعاد جمع و جور و وزن سبک 255 گرمی خود، انتخابی ایده آل برای استفاده دستی و تولید محتوا است. سیستم فوکوس به روز این دوربین از قابلیت تشخیص چند چهره پشتیبانی می کند، با وجود این قابلیت، تمامی افراد در کادر در فوکوس خواهند بود.

مشخصات فنی دوربین ZV-1 Mark 2 تا حد زیادی شبیه به نسخه قبلی است. در داخل این دوربین یک سنسور CMOS انباشته شده Exmor RS 1 اینچی 20.1 مگاسایت مای با پردازنده BIONZ X قرار دارد که عملکرد سریع و محدوده حساسیت ISO بین 125 تا 12800 را برای عکاسی و فیلمبرداری و همچنین قابلیت ضبط کردن را در اختیار کاربران قرار می دهد. پس زمینه های متمرکز همچنین پردازنده این دوربین امکاناتی مانند فوکوس خودکار چشمی بدون تاخیر و ردیابی سوژه و تثبیت تصویر (حالت فعال) را در اختیار کاربران قرار می دهد.

صفحه نمایش لمسی 3 اینچی این دوربین به کاربران اجازه می دهد از طریق این صفحه نمایش سلفی بگیرند و تنظیمات دوربین را کنترل کنند. صفحه نمایش این دوربین همچنین دارای عملکردهای لمسی خودکار مانند Touch AE، Touch Tracking، Touch Focus و Touch Shutter می باشد. علاوه بر این، عملکردهای دیگری مانند تنظیمات ویترین محصول برای عکاسی محصول، قابلیت محو کردن پس زمینه و افکت Soft Skin نیز در نسخه دوم دوربین ZV-1 قابل استفاده است.

با وجود ویژگی هایی مانند تنظیمات Vlog سینمایی، ضبط ویدیویی با سرعت بالا و سرگرم کننده و میکروفون هوشمند. ابزار کاملی برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از ویژگی Cinematic Vlog، ویدیوها روی نسبت تصویر 2.35:1 و نرخ فریم 24 فریم در ثانیه تنظیم می شوند. در حالت آهسته و سریع نیز امکان تنظیم سرعت از 0.5 تا 60 برابر سرعت واقعی با دوربین ZV-1 II وجود دارد. میکروفون به کار رفته در این دوربین دارای 3 کپسول با الگوهای قطبی مختلف است که بسته به جهت سوژه به طور خودکار از الگوهای قطبی مختلف استفاده خواهد کرد. همچنین یک پورت 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون خارجی و یک کفش چند منظوره با قابلیت اتصال میکروفون در این دوربین وجود دارد. این دوربین دارای یک هود باد است که به شما امکان می دهد صدای باد را هنگام عکاسی در فضای باز از بین ببرید.

از دیگر ویژگی های این دوربین قابلیت فیلم برداری با وضوح UHD 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین پورت USB نوع C است که امکان استفاده و شارژ همزمان دوربین و یا اتصال یک مانیتور / ضبط کننده این دوربین دارای پروفایل های رنگی S-Log3/2 و HLG نیز می باشد که با استفاده از آنها می توان هارمونی رنگی صحیح را در تصاویر ثبت شده با سایر دوربین های سونی ایجاد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1 II – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1 II – رنگ مشکی"، کلیک کنید.