برسی دوربین کامپکت فوجی فیلم مدل Fujifilm X100VI رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت فوجی فیلم مدل Fujifilm X100VI رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت فوجی فیلم مدل Fujifilm X100VI رنگ مشکی

بررسی و خرید دوربین فوجی فیلم X100VI

دوربین X100VI مانند نسخه قبلی ظاهری کلاسیک و قدیمی دارد اما با طراحی ارگونومیک دوربین های مسافت یاب امروزی. به طور کلی می توان دوربین X100VI را یک دوربین کامپکت با طراحی ارگونومیک، سریع و مجهز به سنسور 40 مگاسایت مای پیشرو و پردازنده ای قدرتمند دانست.

سنسور 40 مگاسایت مای X-Trans CMOS 5 HR و X-Processor 5

سنسور 40.2 مگاسایت مای X-Trans CMOS 5 HR مجهز به الگوریتم های پردازش تصویر بهینه شده است که وضوح تصویر را بدون کاهش نسبت سیگنال به نویز افزایش می دهد و در نتیجه کیفیت تصویر عالی است. آرایش سایت ما در این سنسور بهبود یافته است و در نتیجه جذب نور از سنسور بهبود یافته است. با استفاده از X-Processor 5 جدید با قابلیت پردازش 64 بیتی همراه با این سنسور، عکس ها و فیلم های 3 برابر سریعتر به دست می آید. هماهنگی این سنسور و پردازنده با یکدیگر باعث عملکرد سریع دوربین، دامنه دینامیکی گسترده و کیفیت تصویر استثنایی حتی در هنگام استفاده از حساسیت های ISO بالا شده است.

قابلیت عکاسی دوربین Fujifilm X100VI

وجود سنسور و پردازنده قدرتمند در این دوربین قابلیت های فیلم برداری متعددی را فراهم می کند که شامل فیلمبرداری داخلی با رزولوشن 6.2K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در حالت 10 بیتی و فیلمبرداری 4K HQ با بیش نمونه برداری از ناحیه 6.2K می باشد. امکان فیلمبرداری با نرخ فریم بالا با X100VI نیز وجود دارد، به عبارت دقیق تر، می توانید با این دوربین در حالت 4K 60p یا FHD 240p فیلم بگیرید.

تثبیت کننده تصویر داخلی و سیستم فوکوس خودکار بهبود یافته

لرزشگیر تصویر سنسور شیفت 5 محوره این دوربین می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 6 استاپ خنثی کند. به لطف بهبود فرآیند پردازش در این دوربین، عملکرد سیستم فوکوس خودکار آن نیز بهبود یافته و در نتیجه عملکرد سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 425 نقطه ای سریعتر و هوشمندتر شده است. این سیستم مجهز به الگوریتم های یادگیری عمیق و هوش مصنوعی است که تشخیص و ردیابی انواع اجسام را بهبود بخشیده است.

سرعت بسیار بالا

X100VI یک دوربین ایده آل برای عکاسی خیابانی و عکاسی از سوژه های با حرکت سریع است. حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی این دوربین 1/180000 ثانیه و حداکثر سرعت شاتر مکانیکی 1/4000 ثانیه است، بنابراین می توانید تقریباً از هر سوژه ای با آن عکاسی کنید. در حالت عکاسی پیاپی، این دوربین می تواند در هر ثانیه 20 تصویر با شاتر الکترونیکی خود با کراپ 1.29x و 11 تصویر با شاتر مکانیکی ثبت کند.

لنز Fujinon 23mm f/2

نسل جدید لنز Fujinon 23mm f/2، این دوربین دارای دو لنز غیر کروی است که وضوح و وضوح تصویر را بهبود می بخشد و اعوجاج را کاهش می دهد. این لنز با فاصله کانونی معادل 35 میلی متر دارای حداکثر دیافراگم f/2 است که باعث شده دوربین در شرایط کم نور به خوبی کار کند و توانایی دستیابی به عمق میدان کم را داشته باشد. در شرایط نوری شدید و برای کنترل بهتر بر نوردهی و عمق میدان، می توانید از فیلتر ND چهار مرحله ای داخلی این دوربین استفاده کنید. در حالی که لنز این دوربین دارای فاصله کانونی ثابتی است، دو حالت مبدل دیجیتال در تنظیمات دوربین 2x و 1.4x وجود دارد که می توان از آنها برای شبیه سازی فاصله کانونی 49 میلی متر و 70 میلی متر استفاده کرد.

منظره یاب هیبریدی پیشرفته

منظره یاب این دوربین از دو منظره یاب اپتیکال و الکترونیکی استفاده می کند که دسترسی به منظره یاب اپتیکال را آسانتر و منظره یاب الکترونیکی را کارآمدتر کرده است. منظره یاب نوری نمای واضح و طبیعی را برای ترکیب بندی و ردیابی سوژه فراهم می کند. علاوه بر این، منظره یاب الکترونیکی اطلاعات دوربین را بر روی تصویر منظره یاب نوری نمایش می دهد.

حالت های شبیه ساز فیلم عکاسی

حالت های شبیه ساز فیلم عکاسی به کاربر این امکان را می دهد که از جلوه و احساس انواع مختلف فیلم عکاسی فوجی فیلم استفاده کند. دوربین X100VI دارای حالت شبیه ساز REALA ACE و 19 حالت دیگر از جمله Provia، Velvia، Astia، Classic Chrome، PRO Neg.Std، PRO Neg است. سلام، نگ. کلاسیک، نگ. فیلتر سیاه و سفید + G فیلتر و سپیا است.

این دوربین علاوه بر شبیه سازی حالت های فوق دارای حالت شبیه سازی نویز سبز نیز می باشد که حالت تصاویر ثبت شده با فیلم عکاسی قدیمی را شبیه سازی می کند. استفاده از این حالت هنگام چاپ عکس، بافتی خاص و طبیعی از عکس های قدیمی در عکس ها ایجاد می کند. علاوه بر موارد ذکر شده، امکان استفاده از افکت های Color Chrome و Color Chrome Blue نیز در این دوربین وجود دارد.

طراحی بدنه

  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با 1.62 میلیون نقطه و عملکرد شیب
  • طراحی بادوام و قابلیت ضد آب بودن دوربین با استفاده از حلقه تبدیل AR-X100 و حلقه محافظ
  • در بالای دوربین، اهرم‌ها و صفحه‌های قفل وجود دارند که کنترل بصری تنظیمات نوردهی، از جمله سرعت شاتر و جبران نوردهی را فراهم می‌کنند.
  • پشتیبانی از بلوتوث و وای فای امکان ارسال تصاویر به تلفن همراه و کنترل دوربین را از راه دور فراهم می کند.
  • درگاه کارت حافظه SD سازگار با UHS-I

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت فوجی فیلم مدل Fujifilm X100VI رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت فوجی فیلم مدل Fujifilm X100VI رنگ مشکی"، کلیک کنید.