برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix A1000

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix A1000

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix A1000

نیکون COOLPIX A1000 یک دوربین کامپکت با ابعاد مناسب و سرعت بالا می باشد که قابلیت عکاسی وسیعی دارد. سنسور قرار داده شده روی این دوربین 1.2.3 اینچ و از نوع BSI CMOS است که وضوح 16 مگاسایت مای دارد. وظیفه پردازش تصاویر به دست آمده نیز بر عهده یک پردازنده EXPEED است که می تواند به خوبی از پس کارهای لازم برآید. حساسیت ISO این دوربین از 100 به 6400 قابل تغییر است و می توانید در عکاسی پیاپی تا 10 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت کنید.

فیلمبرداری UHD 4K

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه دوربین نیکون COOLPIX A1000، فیلم برداری با کیفیت UHD 4K است. در این کیفیت دوربین می تواند با سرعت 30 فریم فیلمبرداری کند. همچنین امکان فیلم برداری با کیفیت FullHD و حداکثر سرعت 60 فریم با این دوربین را خواهید داشت. تثبیت کننده قدرتمند دوربین در حالت فیلمبرداری به خوبی عمل می کند و اثرات لرزش دست و دوربین را به حداقل می رساند. در حالت فیلمبرداری 4K نیز می توانید تصاویری با کیفیت 8 مگاسایت ما ضبط کنید.

لنز Nikkor ED 35x vario

لنز این دوربین دارای فاصله کانونی معادل 24-840 میلی متر است که زوم 35 برابری باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد. بزرگنمایی که در بسیاری از لنزهای مدرن و گران قیمت موجود نیست.

طراحی بدنه و ویژگی ها

یکی از ویژگی های مهم دوربین های کامپکت اندازه جمع و جور و طراحی آسان است که به راحتی می توانید آن را در این دوربین مشاهده کنید. طراحی محصول بسیار خوب و راحت است و نمایشگر چرخان آزادی عمل زیادی را به شما می دهد. این صفحه نمایش لمسی TFT LCD و دارای قطر 3 اینچ است که در صورت نیاز می توانید آن را حول محور افقی آن بچرخانید.

علاوه بر صفحه نمایش، در بالای دوربین Nikon COOLPIX A1000 یک منظره یاب الکترونیکی وجود دارد که وضوح و کیفیت بالایی دارد. این منظره یاب می تواند عکاسی را برای شما بسیار آسان کند، به خصوص در نور شدید. در کنار منظره یاب و در بالای این دوربین یک فلاش داخلی قرار دارد که در صورت نیاز بالا می آید.

در این دوربین حالت های پیش فرض مناسبی برای عکاسی در شرایط مختلف وجود دارد که به افرادی که با تنظیمات حرفه ای دوربین آشنایی ندارند کمک می کند و آنها را قادر می سازد تا تصاویر فوق العاده ای ثبت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix A1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix A1000"، کلیک کنید.