برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DC-FZ80

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DC-FZ80

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DC-FZ80

FZ80 با سنسور با وضوح بالا و فیلمبرداری 4K یک دوربین کامپکت مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری است. این دوربین دیجیتال محصول پاناسونیک است و به کمک سنسور MOS با حساسیت بالا 18.1 مگاسایت مای تصاویر را با کیفیت و وضوح خوبی ثبت می کند.

لنز زوم 60 برابر!

یکی از نکات قابل توجه این دوربین استفاده از لنز زوم اپتیکال 60 برابر است و فاصله کانونی معادل آن در دوربین های 35 میلی متری 20 تا 1200 میلی متر است و امکان ثبت تصاویر در زوایای دید مختلف از واید تا سوپر تله را فراهم می کند. حداقل دیافراگم این لنز بسته به فاصله کانونی لنز از F2.8 تا F5.9 متغیر است و با توجه به 6 عنصر غیر کروی و سه عنصر ELD به کار رفته در طراحی این لنز، خطاهای نوری به کمترین حد ممکن رسیده است. سطح

با توجه به اینکه هنگام فیلمبرداری یا عکس گرفتن با لنز تله فوتو، کوچکترین لرزش دوربین می تواند تأثیر زیادی بر فیلم نهایی داشته باشد، FZ80 از لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده می کند که اثرات لرزش دست یا دوربین را هنگام فیلمبرداری به حداقل می رساند.

بدنه دوربین FZ80 بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده است به گونه ای که به راحتی در دست گرفته می شود و در هنگام کار با دوربین کوچکترین احساس خستگی ایجاد نمی کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به صفحه نمایش آن با وضوح 1.04 میلیون نقطه اشاره کرد. این صفحه نمایش 3 اینچی تصویر را با دقت رنگ بالایی نمایش می دهد و با آن می توانید به طور دقیق به ترکیب بندی دلخواه در تصویر دست یابید. دوربین FZ80 علاوه بر این نمایشگر به منظره یاب الکترونیکی نیز مجهز است که وضوح 1.166 میلیون نقطه دارد و می توان از آن برای کادربندی با دقت بالا استفاده کرد. وای فای داخلی نیز برای انتقال تصویر بی سیم و همچنین کنترل دوربین از طریق گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

این دوربین به اصطلاح Point and Shoot همچنین آزادی عملی در کنترل نوردهی به کاربر می دهد. علاوه بر قابلیت تنظیم خودکار نوردهی، می توانید تصویر را با تنظیماتی که می خواهید ذخیره کنید. قابلیت کنترل حساسیت ISO دوربین از 80 تا 6400 و همچنین سرعت شاتر تا 1/2000 ثانیه، نورسنجی با دقت 1/3 EV و فیلمبرداری 4K، FZ80 را به یک دوربین کامپکت حرفه ای با قابلیت های بالا تبدیل کرده است. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DC-FZ80" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DC-FZ80"، کلیک کنید.