برسی دوربین Canon مدل 250D همراه لنز EF-S 18-55mm IS STM-نقره‌ای

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین Canon مدل 250D همراه لنز EF-S 18-55mm IS STM-نقره‌ای

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین Canon مدل 250D همراه لنز EF-S 18-55mm IS STM-نقره‌ای

250D یک دوربین دیجیتال SLR است که توسط Canon طراحی شده است. این دوربین ادامه ی دوربین های سری Rebel یا دوربین های سه رقمی کانن است. این دوربین با فوکوس خودکار دو سایت ما و 9 نقطه فوکوس متقاطع، سر و گردن بالاتر از مدل های قبلی است.

EOS 250D دوربینی با قابلیت عکاسی و فیلم برداری قابل توجه و فوکوس خودکار سریع است. در این دوربین، کانن از یک سنسور CMOS نوع APS-C با وضوح 24.1 مگاسایت ما استفاده کرده و آن را به پردازنده جدید قدرتمند DIGIC 8 مجهز کرده است، طبق گفته های کانن، دوربین EOS 250D می تواند تصاویری با وضوح بالا با حداقل نویز ثبت کند. هماهنگی بالای سنسور و پردازنده 250D باعث شده تا سرعت دوربین به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به لطف این هماهنگی، 250D قادر است تصاویر را به صورت متوالی با سرعت 5 فریم بر ثانیه با بالاترین کیفیت در فرمت Raw ثبت کند. لازم به ذکر است که محدودیت ISO در این دوربین بین 100 تا 25600 است که البته تا 51200 قابل افزایش است.به این ترتیب به لطف پردازنده قدرتمند و وضوح بالا می توان عکس هایی با نویز کم و وضوح نسبتا بالا حتی در شرایط نور کم

سنسور استفاده شده در EOS 250D به آن اجازه می دهد تا ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. علاوه بر این، پورت جک میکروفون تعبیه شده بر روی بدنه EOS 250D امکان اتصال میکروفون های حرفه ای را به دوربین فراهم می کند.

Canon تمرکز زیادی روی سیستم فوکوس خودکار در این دوربین داشته است. هنگام استفاده از منظره یاب اپتیکال 250D، می توانید از سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای آن استفاده کنید، که نقطه فوکوس مرکزی آن تشخیص فاز متقاطع است. یکی از مزایای این نوع فوکوس خودکار عملکرد سریع در شرایط نوری مختلف هنگام ردیابی سوژه های متحرک به ویژه در محیط های کم نور است. از سوی دیگر، به روز رسانی ساخته شده در این دوربین، امکان بهره مندی از قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel را در هنگام استفاده از Live view یا عکاسی ممکن می کند. به این ترتیب هنگام عکس گرفتن با Live View یا ضبط فیلم، می توانید فوکوس صاف و دقیقی مشابه فوکوس دوربین های فیلمبرداری را تجربه کنید. وجود سنسور Dual Pixel فوکوس خودکار ثابت و ثابت را با این دوربین امکان پذیر می کند و همه سایت ما ها قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز را در هنگام ضبط عکس دارند. ماژول فوکوس خودکار مورد استفاده در 250D با 9 نقطه فوکوس فاز پیشرفت قابل توجهی نسبت به فوکوس 5 نقطه ای D100 دارد. همچنین، به لطف این سیستم فوکوس خودکار، می توانید فوکوس دقیق تری را در شرایط کم نور تا EV-3 تجربه کنید.

این دوربین علیرغم اندازه کوچکی که دارد، دارای باتری قدرتمند LP-E17 است که در دوربین های بزرگتر مانند 800D نیز استفاده می شود. وزن این دوربین 449 گرم است که در بین دوربین های DSLR بی نظیر است. دوربین Canon 250D یک دوربین ایده آل برای کسانی است که می خواهند کیفیت، عملکرد و عکسبرداری از یک DSLR در اندازه کوچک داشته باشند.

کانن برای این دوربین یک صفحه نمایش LCD لمسی 3 اینچی در نظر گرفته که وضوح تصویر 1.04 میلیون نقطه دارد. به لطف صفحه نمایش لمسی، می توان از فوکوس لمسی نیز استفاده کرد. این صفحه نمایش متحرک را می توان در زوایای مختلف تنظیم کرد و کار با دوربین را در موقعیت ها و زوایای غیرمعمول آسان تر می کند. این DSLR همچنین مجهز به فناوری های وای فای و بلوتوث داخلی است که از طریق آن می توانید عکس ها یا فیلم های ضبط شده را به صورت بی سیم به گوشی یا تبلت خود منتقل کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین Canon مدل 250D همراه لنز EF-S 18-55mm IS STM-نقره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین Canon مدل 250D همراه لنز EF-S 18-55mm IS STM-نقره‌ای"، کلیک کنید.