برسی دوربین Panasonic مدل GH5 به همراه لنز DG Vario 12-35mm f2.8

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین Panasonic مدل GH5 به همراه لنز DG Vario 12-35mm f2.8

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین Panasonic مدل GH5 به همراه لنز DG Vario 12-35mm f2.8

DC-GH5 یک دوربین بدون آینه از سری دوربین های Lumix پاناسونیک است که از جدیدترین فناوری های این شرکت بهره می برد. این دوربین با یک سنسور انفجار MFT و یک پلت فرم پیشرفته، عملکرد عالی را هم در فیلمبرداری و هم در عکاسی ثابت ارائه می دهد. در قلب این دوربین یک سنسور 20.3 مگاسایت مای Live MOS و یک پردازنده نسل جدید Venus قرار دارد. استفاده از این دو قسمت که فناوری آن در انحصار پاناسونیک است، سرعت دوربین در پردازش اطلاعات را بسیار افزایش داد. DC-GH5 قادر به ضبط ویدیوی 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه در داخل است، چیزی که به ندرت در دوربین های این دسته یافت می شود. علاوه بر این، به لطف پردازنده قدرتمند Venus، می توانید نرخ فریم فیلم را به 120 افزایش دهید و با کیفیت 1080P ضبط کنید یا به طور مداوم تا 12 فریم در ثانیه عکس بگیرید.

از دیگر نقاط قوت دوربین بدون آینه GhH5 می توان به سیستم تثبیت و تثبیت کننده آن اشاره کرد. این دوربین مجهز به استابلایزر 5 محوره داخلی است. این سیستم به‌طور خودکار با تثبیت‌کننده‌های لنز دوگانه پاناسونیک همگام‌سازی می‌شود و اثرات لرزش دوربین هنگام عکاسی را تا 5 استاپ سرعت شاتر کاهش می‌دهد. سیستم فوکوس GH5 نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است و می تواند تا 0.05 ثانیه سریع باشد. شرایط نوری مطلوب او بر روی جسم تمرکز می کند. (فوکوس خودکار در حالت های 6K PHOTO و 4K Photo نیز فعال است.)

برای کادربندی مناسب می توان از منظره یاب الکترونیکی یا صفحه نمایش GH5 استفاده کرد. این دوربین دارای منظره یاب اپتیکال با بزرگنمایی 0.76 و وضوح بالای 1.62 میلیون نقطه و صفحه نمایش 3.2 اینچی قابل چرخش با وضوح 1.62 میلیون نقطه است. بدنه GH5 نیز از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که علاوه بر سبک بودن، استحکام زیادی به آن بخشیده و در برابر سرما، رطوبت و نفوذ گرد و غبار مقاوم شده است. GH5 دارای دو اسلات کارت SD است و از کلاس UHS-II این نوع کارت ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دوربین مجهز به وای فای داخلی و بلوتوث برای اتصال بی سیم دوربین به دستگاه های مختلف است.

ضبط ویدئو با وضوح بالا 4K

می توان گفت دوربین GH5 یک دوربین فیلمبرداری برجسته است که در عکاسی نیز امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این پرچمدار پاناسونیک می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K، نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بگیرد و تصاویر را با فرمت 4:2:2 و 10 بیت ضبط کند. یک پورت HDMI نیز بر روی محفظه تعبیه شده است که از طریق آن می توان دوربین را به مانیتور یا ضبط کننده های خارجی متصل کرد و با خروجی 10 بیتی 4:2:2، تصاویر را به آنها منتقل کرد.

برای کاربران حرفه ای تر، این دوربین ویژگی های زیادی را ارائه می دهد و نظارت را با سبک های مختلف تصویر مانند CINELIKE V، CINELIKE D و LUT آسان می کند. علاوه بر این، سرعت فیلمبرداری را به 2.5 برابر در حالت 4k و 4 برابر در حالت Full HD کاهش می دهد و در حالت آهسته ضبط می کند.

حالت عکاسی مداوم عکس 6K

عکاسی 6k یا 4k ویژگی خاصی است که دوربین های لومیکس رده بالا دارند. با استفاده از این قابلیت می توانید در مدت زمان کوتاهی عکس هایی با کیفیت 6k با وضوح 18 مگاسایت ما و 30 فریم بر ثانیه بگیرید. این عملکرد زمانی بسیار مناسب است که دقیقاً مشخص نباشد بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود.

لنزها DG Vario-Elmarit 8-18mm f/2.8-4 ASPH

در کنار این دوربین یک لنز زوم با زاویه باز 8-12 میلی متری قرار دارد. این لنز ساخت شرکت آلمانی لایکا و به سفارش پاناسونیک می باشد که دارای فاصله کانونی معادل 35-16 میلی متر بوده و علاوه بر کیفیت نوری بالا از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار است. این لنز مخصوص دوربین های سنسور MFT طراحی شده است و حداقل دیافراگم آن بسته به فاصله کانونی از f/2.8 تا f/4 است. لنز DG Vario-Elmarit 8-18m از عناصر مختلفی مانند LD و غیر کروی برای به حداقل رساندن خطاهای اپتیکی و رنگی لنز استفاده می کند. همچنین تمامی عناصر با پوشش اختصاصی نانو پوشش داده شده اند تا امکان بازتاب داخلی و جذب نور را کاهش دهند. بدنه فلزی این لنز در برابر رطوبت، گرد و غبار و سرمای شدید مقاوم است. می توان از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد.

مکانیسم فوکوس این لنز یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود و سرعت فوق العاده ای دارد. این موتور فوکوس در صورت پشتیبانی از دوربین، می تواند تا ۲۴۰ فریم در ثانیه در شرایط نوری مختلف سوژه ضبط کند که هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی پیاپی ایده آل است.

نمونه عکس های دوربین پاناسونیک GH5

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین Panasonic مدل GH5 به همراه لنز DG Vario 12-35mm f2.8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین Panasonic مدل GH5 به همراه لنز DG Vario 12-35mm f2.8"، کلیک کنید.