برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-G9

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین Panasonic مدل Lumix DC-G9

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین Panasonic مدل Lumix DC-G9

دوربین G9 یکی از پرچمداران بدون آینه پاناسونیک است که در سال 2017 معرفی شد.این دوربین یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دوربینی با سرعت فوکوس بالا در عکاسی و همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیاز دارند. وجود سنسور 20.3 مگاسایت مای MFT و پردازنده Venus Engine عملکرد بالایی در عکاسی و پردازش مداوم برای دوربین پاناسونیک G9 به ارمغان آورد.

G9 دوربین پرچمدار پاناسونیک و یکی از پیشرفته ترین دوربین های فیلمبرداری بدون آینه است. این دوربین با طراحی بهینه و سنسور MFT حتی در نور کم نیز قابلیت عکاسی بالایی دارد.

سنسور دوربین G9 دارای رزولوشن 20.3 مگاسایت مای است و با توجه به ابعاد سنسور می توان نتیجه گرفت که ابعاد سایت ما با نسخه قدیمی G7 یکسان است. این بدان معناست که عملکرد دوربین در شرایط کم نور نیز بسیار بهبود یافته است و حساسیت ISO را می توان تا 25600 افزایش داد.

سنسور G9 به همراه پردازنده به روز شده Venus Engine باعث عملکرد سریعتر دوربین شد. در مقایسه با دوربین G7، سرعت عکاسی پیاپی به 60 فریم در ثانیه افزایش یافته و اعوجاج شاتر نیز 1.3 برابر کاهش یافته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد عکسبرداری G9، ضبط داخلی UHD 4K60p با سرعت 60 فریم در ثانیه بدون استفاده از ضبط کننده خارجی و با عمق رنگ 4:2:2 10 بیتی است. همچنین دارای یک مبدل HDMI با اندازه کامل است و می توانید خروجی 4K را از دوربین دریافت کرده و آن را به مانیتور یا ضبط کننده متصل کنید.

از حالت V-Log L گاما و HDR نیز می توان برای عکاسی در شرایط نوری خاص یا افزایش دامنه دینامیکی یا حساسیت سنسور استفاده کرد و آزادی بیشتری در تنظیم رنگ و روشنایی در مرحله ویرایش داشت.

ضبط ویدیو با وضوح 4K

می توان گفت دوربین UHD 4K60p یک دوربین فیلمبرداری برجسته است که امکانات زیادی در عکاسی در اختیار کاربر قرار می دهد. این پرچمدار پاناسونیک می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K، نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بگیرد و تصاویر را با فرمت 4:2:2 و 10 بیت ضبط کند. یک پورت HDMI نیز بر روی محفظه تعبیه شده است که از طریق آن می توان دوربین را به مانیتور یا ضبط کننده های خارجی متصل کرد و با خروجی 4:2:2 و 10 بیتی تصاویر را به آنها منتقل کرد.

برای کاربران حرفه ای تر، این دوربین ویژگی های زیادی را ارائه می دهد و نظارت را با سبک های مختلف تصویر مانند CINELIKE V، CINELIKE D و LUT آسان می کند. علاوه بر این، سرعت فیلمبرداری در حالت 4k را به 2.5 برابر و در حالت Full HD به 4 برابر کاهش داد و به صورت اسلوموشن ضبط کرد.

حالت عکاسی مداوم عکس 6K

عکاسی 6K یا 4K ویژگی خاصی است که دوربین های لومیکس رده بالا دارند. با استفاده از این قابلیت می توانید در مدت زمان کوتاهی عکس هایی با کیفیت 6k با وضوح 18 مگاسایت ما با نرخ فریم 30 بگیرید. این عملکرد زمانی بسیار مناسب است که دقیقاً مشخص نباشد بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود.

سیستم فوکوس خودکار خیلی سریع DFD

G9 علاوه بر اینکه یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای است، یک دوربین عکاسی پیشرفته نیز به حساب می آید. این دوربین به لطف ساختار و طراحی منحصر به فرد سنسور و سرعت بالای خواندن و ذخیره اطلاعات، به ابزاری ایده آل برای عکاس از سوژه های متحرک حتی در شرایط کم نور تبدیل شده است.

پاناسونیک از فناوری منحصر به فرد DFD خود در سیستم فوکوس دوربین G9 استفاده می کند. سیستم فوکوس G9 نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است و با کمک 225 ناحیه فوکوس تشخیص کنتراست، می توانید در شرایط نوری مطلوب در 0.05 ثانیه روی سوژه فوکوس کنید.

عکاسی با وضوح 80 مگاسایت ما

دوربین G9 مجهز به فناوری سایت ما شیفت است و به کمک سیستم تثبیت کننده 5 محوری خود می تواند عکس هایی با وضوح 80 مگاسایت ما ثبت کند. البته در عکاسی در این حالت دوربین باید روی سه پایه قرار گیرد.

از دیگر ویژگی های این پرچمدار پاناسونیک می توان به منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالای 3.68 میلیون نقطه و صفحه نمایش سه اینچی با وضوح 1.04 سایت ما اشاره کرد. شاتر دوربین پاناسونیک G9 با حداکثر سرعت 1/60 ثانیه و حداقل سرعت 1/8000 ثانیه کار می کند. پنج حالت پیش‌فرض تعادل رنگ سفید وجود دارد. صفحه نمایش آن از نوع TFT LCD لمسی و اندازه 3 اینچ است. علاوه بر این، صفحه اپتیکال این دوربین امکان دیدن قاب را به شما می دهد و 100 درصد تصویر را پوشش می دهد. می توانید از انواع کارت های حافظه Dual SD/SDHC/SDXC برای ذخیره عکس ها و به اشتراک گذاری عکس های خود با دستگاهی مانند تلفن همراه از طریق فناوری بی سیم استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-G9" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-G9"، کلیک کنید.