برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S

GH5s دوربین پرچمدار پاناسونیک و یکی از پیشرفته ترین دوربین های فیلمبرداری بدون آینه است. این دوربین با طراحی بهینه و سنسور MFT حتی در نور کم نیز قابلیت عکاسی بالایی دارد.

سنسور دوربین GH5s دارای رزولوشن 10.28 مگاسایت ما است و با توجه به ابعاد سنسور می توان نتیجه گرفت که اندازه سایت ما ها بزرگتر از G5H و تقریبا دو برابر می باشد. این بدان معنی است که عملکرد دوربین در نور کم به طور قابل توجهی بهبود یافته و حساسیت ISO را می توان تا 204800 افزایش داد، علاوه بر این، این دوربین دارای فناوری Dual Native ISO است و دوربین کمترین نویز را در ISO 400 و 2500 دارد.

سنسور GH5s به همراه پردازنده به روز شده Venus Engine سرعت پردازش بالاتری را برای دوربین به ارمغان آورد. در مقایسه با دوربین GH5، سرعت عکاسی پیاپی به 11 فریم در ثانیه افزایش یافته و اعوجاج شاتر نیز 1.3 برابر کاهش یافته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد عکسبرداری GH5، ضبط داخلی DCI 4K با نرخ فریم 60p بدون استفاده از ضبط کننده خارجی و با عمق رنگ 4:2:2 10 بیتی است. همچنین دارای یک مبدل HDMI با اندازه کامل است و می توانید خروجی 4K را از دوربین دریافت کرده و آن را به مانیتور یا ضبط کننده متصل کنید.

از حالت V-Log L گاما و HDR نیز می توان برای عکاسی در شرایط نوری خاص یا افزایش دامنه دینامیکی یا حساسیت سنسور استفاده کرد و آزادی بیشتری در تنظیم رنگ و روشنایی در مرحله ویرایش داشت.

ضبط ویدیو با وضوح 4K

می توان گفت دوربین GH5 یک دوربین فیلمبرداری برجسته است که در عکاسی نیز امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این پرچمدار پاناسونیک می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K، نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بگیرد و تصاویر را با فرمت 4:2:2 و 10 بیت ضبط کند. یک پورت HDMI نیز بر روی محفظه تعبیه شده است که از طریق آن می توان دوربین را به مانیتور یا ضبط کننده های خارجی متصل کرد و با خروجی 4:2:2 و 10 بیتی تصاویر را به آنها منتقل کرد.

برای کاربران حرفه ای تر، این دوربین ویژگی های زیادی را ارائه می دهد و نظارت را با سبک های مختلف تصویر مانند CINELIKE V، CINELIKE D و LUT آسان می کند. علاوه بر این، سرعت فیلمبرداری در حالت 4k را به 2.5 برابر و در حالت Full HD به 4 برابر کاهش داد و به صورت اسلوموشن ضبط کرد.

عکاسی مداوم در حالت PHOTO 4K

عکاسی 6k یا 4k ویژگی خاصی است که دوربین های لومیکس رده بالا دارند. با استفاده از این قابلیت می توانید در مدت زمان کوتاهی عکس هایی با کیفیت 6k با وضوح 8 مگاسایت ما و 60 فریم بر ثانیه بگیرید. این عملکرد زمانی بسیار مناسب است که دقیقاً مشخص نباشد بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود.

سیستم فوکوس خودکار DFD بسیار سریع

G5Hs علاوه بر اینکه یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای است، یک دوربین عکاسی پیشرفته نیز به حساب می آید. این دوربین به لطف ساختار و طراحی منحصر به فرد سنسور و سرعت بالای خواندن و ذخیره اطلاعات، به ابزاری ایده آل برای عکاس از سوژه های متحرک حتی در شرایط کم نور تبدیل شده است.

پاناسونیک از فناوری منحصر به فرد DFD خود در سیستم فوکوس دوربین GH5s استفاده می کند. سیستم فوکوس GH5s نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است و می تواند در شرایط نوری بهینه در کمتر از 0.05 ثانیه روی سوژه فوکوس کند.

از دیگر ویژگی های این پرچمدار پاناسونیک می توان به منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالای 3.68 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با وضوح 1.62 میلیون سایت ما آن اشاره کرد. شاتر دوربین پاناسونیک DMC-GH5 حداکثر سرعت 1/ را دارد. 60 ثانیه و حداقل 1/8000 ثانیه کار می کند. پنج حالت پیش‌فرض تعادل رنگ سفید وجود دارد. صفحه نمایش آن از نوع لمسی TFT LCD و اندازه آن 3.2 اینچ است. علاوه بر این، صفحه اپتیکال این دوربین امکان دیدن قاب را به شما می دهد و 100 درصد تصویر را پوشش می دهد. می توانید از انواع کارت های حافظه Dual SD/SDHC/SDXC برای ذخیره عکس ها و به اشتراک گذاری عکس های خود با دستگاهی مانند تلفن همراه از طریق فناوری بی سیم استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S"، کلیک کنید.