تردد بیش از 966 هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات گذشته

تردد بیش از 966 هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات گذشته

گیلی نت/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی پنج روز تعطیلی گذشته 966 هزار و 78 خودرو در سطح این استان داشتیم.

«حمیدرضا پیمان جو» در گفت وگو با گیلی نت، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات گذشته، افزود: در بازه زمانی 18 تا 22 بهمن امسال شاهد تردد 966 هزار و 78 وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.1 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان تردد در سطح جاده های استان در مدت مشابه سال گذشته 831 هزار و 439 وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پر ترددترین محورهای این استان در مدت مذکور، محور یاسوج-اصفهان با 130هزار و 362 وسیله نقلیه، یاسوج-بابامیدان با 99هزار و 757 وسیله نقلیه و گچساران -بابامیدان با 96 هزار 864 وسیله نقلیه بوده است.

پیمانجو تصریح کرد: متوسط تردد ساعتی در این ایام در محورهای استان 223 وسیله نقلیه در ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.3 درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: تردد ورود با استان کهگیلویه و بویراحمد از 18 تا 22 بهمن 1402 تعداد 164 هزار و 652 وسیله و تردد خروج از این استان 155 هزار و 84 وسیله نقلیه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین ورود خودرو به کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب از استان های فارس، خوزستان، تهران، اصفهان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، مازندران و لرستان بوده است.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد بیش از 966 هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد بیش از 966 هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات گذشته"، کلیک کنید.