جشنواره باران در تویسرکان با هدف رشد اقتصاد و گردشگری شهرستان

جشنواره باران در تویسرکان با هدف رشد اقتصاد و گردشگری شهرستان

گیلی نت/همدان سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان از ۱۵ شهریورماه تا ۱۳ مهرماه سال جاری با هدف رشد، توسعه و بالندگی اقتصادی و گردشگری میزبان جشنواره ها و رویدادهای متنوع است.

یحیی خورشید خانی عصر یکشنبه، ۱۸ شهریور ماه در جمع خبرنگاران، افزود: در روز ۲۴ شهریورماه شاهد افتتاح نمایشگاه مبل و منبت در روستای سید شهاب، روز ۲۶ شهریورماه شاهد برگزاری جشنواره سماق و در روز ۲۷ شهریورماه نیز شاهد برپایی کارگاه آموزشی منبت گلریز در روستای اشترمل خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ۳۰ شهریورماه سال‌جاری جشنواره خانواده و کودک در تویسرکان برگزار می‌شود و در روز ۳۱ شهریورماه همزمان با میلاد با شکوه پیامبر اعظم(ص) شاهد برگزاری جشن بزرگ گردو تکانی در تویسرکان، شهر جهانی گردو هستیم.

خورشیدخانی بیان کرد: در اولین روز از مهرماه، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی از واحدها و ظرفیت های تولیدی و صنعتی شهرستان تویسرکان دیدن می‌کنند.

وی برگزاری همایش سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در کاروانسرای جهانی فرسفج را از مهمترین رویدادهای مجموعه جشنواره های تویسرکان دانست و افزود: همچنین جلسات رو درو و خصوصی با سرمایه گذاران، تولید کنندگان و طراحان تولیدی و صنعتی برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری تویسرکان ادامه داد: روز پنجم مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری، جشنواره خوراک ایرانی در کاروانسرای جهانی فرسفج برپا می شود.

وی با اشاره به اثر گذاری فعالیت های مفید و سازنده رسانه ای از خبرنگاران و فعالان رسانه ای تویسرکان و استان همدان خواست تا با هم افزایی زمینه معرفی بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های بیشتر شهرستان تویسرکان را فراهم کنند.

خورشیدخانی خاطرنشان کرد: شهرستان تویسرکان با برخورداری از بیش از ۲۶۰ اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری و طبیعی و فرصت های متنوع سرمایه‌گذاری شایستگی معرفی در رسانه های مختلف داخلی و خارجی را دارد.

به گزارش گیلی نت، جمعی از خبرنگاران استان همدان با دعوت سرپرست فرمانداری تویسرکان امروز (یکشنبه) میهمان تویسرکان بودند و در نشست خبری ویژه جشنواره‌ها و رویدادهای متنوع تویسرکان شرکت کردند.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره باران در تویسرکان با هدف رشد اقتصاد و گردشگری شهرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره باران در تویسرکان با هدف رشد اقتصاد و گردشگری شهرستان"، کلیک کنید.