جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت برگزار می‌شود

جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری گیلی نت؛ مجتبی سلطانی اظهار کرد: جام رسانه‌ای امید با راهبرد امید آفرینی در جامعه، برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف تاریخ، تولید و نشر هنرمندانه آثار سمعی و بصری، کمک به ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و رویکرد تولید محتوای فاخر با مشارکت اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به مشارکت نزدیک به ۴۰ شرکت کوچک و بزرگ در این رویداد، افزود: جام رسانه‌ای امید در محورهای جهاد امید، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار و طی آن، فعالان رسانه با تولید محتوا پیرامون امیدآفرینی و انتشار اخبار خوب، پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند و باید توان انتشار و بازنشر را دارا بوده و ایده‌های جدید اقناع مخاطب را بکار ببرند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دو قالب راویان پیشرفت و جام رسانه‌ای از شرکت‌های مختلف بازدید می‌کنند و به بیان اخبار مثبت و خوب می‌پردازند، اعلام کرد: اختتامیه رویداد به مدت ۲۴ ساعت در کرمان برگزار و پس از داوری، با حضور مدیران استان و مسئولان لشکری و کشوری از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره جام رسانه‌ای امید با محورهای جهاد خدمت برگزار می‌شود"، کلیک کنید.