حضور پیرغلامان در ۳۲ منزل برگزار کننده روضه خانگی در کرمان – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

حضور پیرغلامان در ۳۲ منزل برگزار کننده روضه خانگی در کرمان - خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیلی نت، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان صبح شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی، اظهار کرد: هماهنگی و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر این رویداد معنوی و فرهنگی بسیار ضروری است.

وی سپس افزود: ورود میهمانان بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به کرمان در روز سه شنبه ۹ مردادماه انجام خواهد شد.

بیگ زاده بیان کرد: عصر روز سه شنبه میهمانان به زیارت گلزار شهدا مشرف شده و مراسم افتتاحیه اجلاسیه شامگاه ۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ مردادماه همایش شعر آئینی با حضور پیرغلامان و خادمان حسینی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان یادآور شد: قریب به ۵۰۰ نفر میهمان داخلی و خارجی در بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان حضور خواهند یافت.

وی افزود: عصر ۱۰ مردادماه پیرغلامان در ۳۲ منزلی که روضه خانگی برگزار می‌کنند.، حضور خواهند یافت.

بیگ زاده گفت: همایش بانوان حسینی نیز عصر چهارشنبه ۱۰ مردادماه در محل سالن همایش‌های شهید سلیمانی استانداری کرمان، تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: صبح پنج‌شنبه ۱۱ مرداد، بازدید از اماکن تاریخی کرمان پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه اجلاسیه شامگاه پنجشنبه ۱۱ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی و آمادگی کمیته‌های مختلف برای برگزاری اجلاسیه، بر آمادگی کامل زیرساخت‌های استان تاکید کرد.

همچنین در این نشست محسن تویسرکانی شهردار کرمان گفت: همکاران ما جهت برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی، پای کار هستند.

وی گفت: بیلبوردهای تبلیغاتی اجلاسیه از امروز در قریب ۲۰ نقطه اصلی شهر کرمان نصب خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پیرغلامان در ۳۲ منزل برگزار کننده روضه خانگی در کرمان – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پیرغلامان در ۳۲ منزل برگزار کننده روضه خانگی در کرمان – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.