خرید اکانت قانونی جی تی آی وی با بهترین قیمت در ورم گیم

اکانت قانونی بازی Grand Theft Auto V (GTA V) برای ps4 ps5

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در تاریخ صنعت بازی، مجموعه بازی‌های GTA است که میان گیمرها طرفداران زیادی دارد. اکثر ما حتی اگر بازیکن حرفه‌ای هم نباشیم با این بازی آشنا هستیم و خاطرات خوشی را در کنار تامی ورستی و سی‌جی برای خود رقم زده‌ایم. شرکت سازنده این بازی یعنی Rockstar North با ارائه نسخه GTA V یک تحویل عظیم و شگفت انگیز را برای تاریخ این بازی در سال 2013 رقم زد و این بازی به یکی از پرسود‌ترین بازی در تاریخ، به ثبت رسید. داستان GTA در کالیفرنیای جنوبی و در یک ایالت خیالی به سن آندریاس روایت می‌شود. این بازی سه کاراکتر اصلی و قابل بازی دارد به نام‌های Michael De Santa یک خلافکار سابق و ثروتمند، Franklin Clinton یک گانگستر خیابانی، Trevor Philips یک فرد الکلی و مواد فروش هستند.
در این بازی زندگی این سه کاراکتر به گره خورده است و شما باید چالش‌های زیادی را در کنار هم پشت سر بگذارید و همچنین با نیروهای دولتی و خلافکار نیز روبه‌رو شوید. شما در این بازی دست به هرکاری می‌توانید بزنید و فعالیت و ماجراجویی‌ های زیادی را بدون محدودیت برای خود رقم بزنید. همچنین شما خارج از ماموریت‌ها می‌توانید بین شخصیت‌های اصلی سوییچ شوید و به جای آن کاراکتر بازی کنید. البته در حین ماموریت نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. داستان این بازی بسیار زیبا نوشته شده است و شما درحین بازی اصلا خسته نخواهید شد و اوقات بی‌نظیری را در حین بازی تجربه خواهید کرد. شخصیت‌های اصلی، محیط بازی، گرافیک، بازی و…. مورد تایید و تمجید منتقدان قرار گرفته و به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال یک بازی هیجان‌انگیز و متفاوت هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما GTA V را بازی نمایید.

مشخصات کلی بازی GTA V

توسعه دهنده: Rockstar North
ناشر: Rockstar Games
ریجن: آمریکا
سال انتشار: 2022 February
ژانر: اکشن، ماجراجویی
مناسب سن: +18
پلتفرم : PS4،PS5
حجم بازی: 80 گیگابایت
حالت بازی: تک نفره، چند نفره و آنلاین

ظرفت‌های ارائه شده برای اکانت قانونی بازی GTA V

ظرفیت اول: این ظرفیت مخصوص بازی به صورت آفلاین است و اگر اقدام به بازی آنلاین نمایید؛ اکانت شما از گارانتی خارج می‌شود و بازی شما نیز قفل می‌گردد.
ظرفیت دوم: پس از پرداخت اطلاعات کاربری در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با اکانت خود به صورت آنلاین و آفلاین بازی نمایید.
ظرفیت سوم: پس خرید این ظرفیت شما می‌توانید در اکانتی هم که از ورم گیم خریداری کرده‌اید نیز به صورت آنلاین و آفلاین بازی نمایید.

نحوه تحویل بازی GTA V

کاربران گرامی ورم گیم شما پس خرید اکانت قانونی بازی Grand Theft Auto V (GTA V) برای ps4 ps5، باید تصویر رسید یا کد فاکتور خود را، به آی دی تلگرام ورم گیم ارسال کنید. پس از تایید پرداخت شما توسط کارشناسان ما، در مدت زمان کوتاهی اطلاعات کاربری برای شما ارسال خواهد شد. تیم ما پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما به دلیل حجم بالای پیام‌ها و سفارش‌ها سپاسگزار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید اکانت قانونی جی تی آی وی با بهترین قیمت در ورم گیم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید اکانت قانونی جی تی آی وی با بهترین قیمت در ورم گیم"، کلیک کنید.