خرید کرم روز لاکچری کوین با بهترین قیمت

همه چیز درباره کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین یک کرم مراقبت از پوست صورت است که برای محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید و همچنین آبرسانی و تغذیه پوست طراحی شده است. این کرم حاوی ترکیباتی است که می تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند. کرم روز لاکچری کوین ،برای مراقبت و روتین پوستی افراد بالای 30 سال بهترین گزینه است. یک روتین پوستی که منافذ باز پوست رو میبنده ،یک روتین پوستی که باعث رفع چروک های پوستی می شه ،یک روتین پوستی که باعث بسته شدن منافذ باز پوست و لیفت پوست و ترمیم اون میشه .یادتان باشد که پوست مهمترین لایه محافظتی بدن است که آسیب پذیری بالایی دارد پس نیاز به مراقبت قوی ای دارد و بیزاستار تمام تلاش خود را برای عرضه محصولات پوستی و کرم روز و شب لاکچری کوین قیمت مناسب و با اصالت برای شما کرده است

خرید کرم روز لاکچری کوین با بهترین قیمت

 ترکیبات کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین حاوی ترکیبات زیر است:

ویتامین E: ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید و رادیکال های آزاد کمک کند.

هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

گلیسرین: گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده است که به نرم شدن پوست کمک می کند.

عصاره آلویه ورا: آلویه ورا یک گیاه دارویی است که به کاهش التهاب و ترمیم پوست کمک می کند.

عصاره برگ زیتون: عصاره برگ زیتون حاوی ترکیباتی است که می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید کمک کند

دیگر خواص موجود در کرم روز کوین:

ویتامین C

علت ایجاد پیری پوست کاهش این ویتامین در بدن و پوست است که به آن اسکوربیک نیز می گویند.این ویتامین بسیار مغذی برای پوست است  که در هر دولایه اپیدرم و درم پوست وجود دارد این ویتامین باعث بهبود زخم ، جلوگیری از خشکی پوست ، درمان جای سوختگی و زخم بستر بسیار مفید است.این ویتامین در کاهش آب اپیدرمال بسیار موثر است و در کاهش آکنه ، التهابات پوستی و روشن شدن آن بسیار موثر است.

دایمتیکون

این ماده منافذ باز پوست را می بندد واز ایجاد جوش های پوستی جلوگیری می کند .به پوست حالت ابریشمی می دهد. کسانی که منافذ پوستی باز و بزرگ دارند به دلیل مات کنندگی، بسیار مناسب پوست صورتشان می باشد.درکرمهای پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده می شود. این ماده درترمیم و باز سازی پوست مفید است.

رتینول و رتین A

موجود در کرم روز و کرم دور چشم لاکچری کوین باعث کاهش چین و چروک می باشد. این دوماده موثر کلاژن ساز قوی پوست بوده و طی یک دوره استفاده جوانسازی پوست را به چشم خواهید دید. همچنین رتینویید در درمان جوش های سر سیاه، آکنه، جای جوش وگرفتگی منافذ پوستی نقش به سزایی ایفا می کند.

نحوه استفاده از کرم روز لاکچری کوین

کرم روز لاکچری کوین را می توان به صورت زیر استفاده کرد:

دست ها را قبل و بعد از استفاده از کرم بشویید.

کرم را به مقدار کافی روی پوست صورت و گردن بمالید.

کرم را به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

کرم را روزانه دو بار، صبح و عصر، استفاده کنید

موارد منع مصرف کرم روز لاکچری کوین

اگر به هر یک از شرایط زیر مبتلا هستید، قبل از استفاده از کرم روز لاکچری کوین با پزشک خود صحبت کنید:

حساسیت به هر یک از ترکیبات کرم

بارداری یا شیردهی

مشکلات پوستی مانند روزاسه یا اگزما

پنکک لاکچری کوین

پنکک لاکچری کوین در نوع پودر فشرده می باشد. تنوع رنگبندی این محصول، می تواند انتخاب را برای افراد دارای تناژ رنگی پوستی مختلف، آسان تر نماید. این محصول در شش رنگ ارایه می شود که برای تشخیص بهتر، رنگ های محصول شماره گذاری شده اند که از شماره 101 تا 106 می باشند.

رنگ شماره 101، روشن ترین رنگ پنکیک و رنگ شماره 106 تیره ترین رنگ را دارا است. سه شماره 101، 102 و 103 برای پوست های روشن و سه شماره 104، 105 و 106 برای پوست های تیره مناسب می باشند. پوست های سفید بهتر است با انتخاب رنگ روشن، تناسب رنگی مناسب با کرم پودر، پنکیک و همچنین پوست خود را به وجود بیاورند.

این محصولات دارای خاصیت رطوبت رسانی می باشد که به همین دلیل از خشکی روی سطح پوست در آب و هوای سرد جلوگیری به عمل می آورد. پوست های خشک و دهیدراته همواره در استفاده از پنکیک به علت خشک و دون دون شدن روی پوست، مشکل دارند. با انتخاب پنکک لاکچری کوین، پوست های خشک نیز می توانند به راحتی استفاده لازم را از پنکیک داشته باشنددر متریال این محصول، ضدآفتاب نیز به کار رفته است که تکمیل کننده کیفیت عالی ساخت پنکیک می باشد. از این رو نگرانی درباره مضرات اشعه فرابنفش در روزهای آفتابی با استفاده از پنکیک مذکور، بی مورد است.

جمع شدن پودر پنکیک روی پوست بر اثر رطوبت بالای هوا و یا تعریق صورت، یکی دیگر از مشکلات استفاده از پنکیک می باشد که برند لاکچری کوین این مورد را نیز حل کرده است. از این رو متریال ضدآب محصول، امکان استفاده را در روزهای گرم سال، فراهم می کند.این محصول با استفاده از پد خیس نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با این وجود افت کیفیت متریال پودری پنکیک در صورت ارتباط با پد خیس، صورت نگرفته و همواره بهترین نتیجه را نیز برای کاور پوست فراهم می آورد. پنکیک موردنظر با پد خیس، به راحتی روی پوست های خشک و چرب می خوابند و کاوری مات را به وجود می آورند

قیمت پنکک لاکچری کوین چقدر است؟

با توجه به افزایش ثبت سفارش پنکیک لاکچری کوین بهتر است قیمت محصول نیز مورد توجه قرار بگیرد. متقاضیان این محصول با مراجعه به سایت بیز پلاس و انتخاب محصول از بین دسته محصولات آرایشی، می توانند به راحتی رنگ پنکیک و تعداد سفارش محصول را انتخاب کرده و به ثبت برسانند. در این مرحله، قیمت کرم پودر و پنکک لاکچری کوین به راحتی مورد مشاهده قرار می گیرد و می توان از مقدار تخفیف و نوع شرایط خاص فروش براساس مناسبت های مختلف، اطلاع یافت.

ارسال کالای سفارشی در فروشگاه بیزاستار از طریق پست به سراسر کشور عرضه می شود. بسته بندی سالم و محکم این محصول، مانع از ترک خوردن پودر فشرده پنکیک و خرابی آن می شود. از این رو نگرانی درباره سلامت محصول در هنگام ارسال پستی، توسط بسته بندی دقیق فروشگاه اینترنتی بیزاستار، رفع می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید کرم روز لاکچری کوین با بهترین قیمت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید کرم روز لاکچری کوین با بهترین قیمت"، کلیک کنید.