ساماندهی متکدیان به عنوان ضرورت اجتماعی_فرهنگی در اولویت قرار گیرد

ساماندهی متکدیان به‌عنوان ضرورت اجتماعی_فرهنگی در اولویت قرار گیرد

گیلی نت/لرستان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد گفت: ساماندهی و جمع آوری متکدیان به عنوان یک ضرورت اجتماعی_فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد.

حسن بلوریان امروز ۲۵ مهرماه در جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و حل این مسئله اجتماعی مهم به همگرایی همکاری و همفکری تمام دستگاه های اجرایی ذی ربط در شهرستان نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: رفع این آسیب اجتماعی کار یک دستگاه و نهاد نیست و مصمم هستیم این طرح را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

معاون فرماندار بروجرد اضافه کرد: رفع این معضل و آسیب های اجتماعی آن به یک زیربنای فرهنگی نیاز دارد که بخشی از آن به فرهنگ برمی گردد بخشی به گروه های مردم نهاد و بخشی از آن نیز به خود مردم بازخواهد گشت که باید کمک کنند.

بلوریان ضمن قدردانی از کلیه دستگاه هایی که در این زمینه فعال هستند تأکید کرد: با توجه به معضلات ایجاد شده توسط متکدیان در شهر بروجرد این موضوع باید به طور جد توسط دستگاه های ذی ربط پیگیری شده و اقدامات لازم جهت ساماندهی متکدیان در سطح شهر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تکدی گری به عنوان یک معضل اجتماعی است و باید با متکدیان حرفه ای برخورد شود افزود: مردم باید فرق بین نیازمند و متکدی را از هم تشخیص داده و کمک های خود را به نهادهای حمایتی بدهند.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساماندهی متکدیان به عنوان ضرورت اجتماعی_فرهنگی در اولویت قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساماندهی متکدیان به عنوان ضرورت اجتماعی_فرهنگی در اولویت قرار گیرد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه