شهید آیت الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

شهید آیت الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود - خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار گیلی نت، ضمن عرض تسلیت و ابراز تاسف فراوان از شهادت دکتر رییسی رییس جمهور محبوب، مردمی و پرتلاش ایران به ملت و کشور ایران، شهادت رییس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و همراهان را ضایعه بزرگ برای ملت و کشور اسلامی دانست.

وی رییس جمهور را رییسی جمهوری خستگی ناپذیر و پرتلاش توصیف کرد و افزود: دغدغه وی در شرایط دشوار اقتصادی حاکم بر کشور رسیدگی به وضع مردم بود حقاً یک روز به خود استراحت نمی داد، همیشه در میان مردم و غمخوار مردم بوده است.

ایجاد اخوت و برادری میان مجامع اسلامی از دغدغه های شهید رییسی بود

ماموستا رستمی رییس جمهور را حامی و پشتیبان علما و روحانیون دانست و گفت: ایجاد وحدت، اخوت و برادری میان مجامع اسلامی از دغدغه های وی بوده است.

امام جمعه سنندج همچنین رشد و توسعه عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور را از برنامه های دکتر رییسی عنوان و تصریح کرد: دکتر رییسی سه بار با عشق و علاقه به استان کردستان سفر کردند و با جدیت مسایل جوانان و شکایات مردم را پی گیری کردند.

رییسی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات مردم اقدام می کرد

وی اضافه کرد: رییس جمهور فقید ایران اسلامی 46 بار از استان های کشور بازدید کردند و خالصانه و با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات مردم اقدام می کردند.

گفتنی است؛ هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران و همراهانش در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاحیه سد قیز قلعه سی به سمت تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شدند و در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی مردمی و فساد ستیز بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.