صعود نرخ بیکاری بریتانیا – گیلی نت

صعود نرخ بیکاری بریتانیا - گیلی نت

نرخ بیکاری بریتانیا در سه ماهه اول سال میلادی 2024 به 4.3 درصد رسید.

به گزارش گیلی نت، اداره ملی آمار بریتانیا (ONS) در گزارش خود اعلام کرد که نرخ بیکاری در بریتانیا در سه ماه منتهی به مارس به 4.3 درصد رسیده که از 4.2 درصد ثبت شده در دوره قبلی منتهی به ماه فوریه، افزایش یافته است.

نرخ اشتغال افراد بین 16 تا 64 سال 74.5 درصد باقی مانده است. در همین حال، نرخ عدم فعالیت اقتصادی برای همین گروه سنی به 22.1 درصد رسید که اندکی کمتر از 22.2 درصد در ماه فوریه بود.

بین ماه فوریه و آوریل 2024، تعداد تخمینی مشاغل خالی در این کشور کاهش یافت و به 898هزار رسید اما همچنان بالاتر از سطح قبل از شروع همه گیری کووید-19 باقی مانده است.

علاوه بر این، افزایش قابل توجهی در دستمزدها به استثنای پاداش وجود داشت که در دوره سه ماهه نسبت به دوره مشابه قبل 6.0 درصد افزایش یافت.

به نقل از اکونومی، همانطور که بانک مرکزی انگلیس در نشست آتی ژوین خود به احتمال کاهش نرخ بهره اشاره کرده است، بر اهمیت نظارت دقیق خود بر نیروی کار نیز تاکید دارد.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صعود نرخ بیکاری بریتانیا – گیلی نت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صعود نرخ بیکاری بریتانیا – گیلی نت"، کلیک کنید.