عملیات اکتشافی پهنه شمالی بشاگرد آغاز شد

عملیات اکتشافی پهنه شمالی بشاگرد آغاز شد

گیلی نت/هرمزگان عصر امروز (پنجشنبه، سوم خرداد ماه) در ادامه سفر یک روزه استاندار هرمزگان به شهرستان بشاگرد، عملیات اکتشافی معادن در پهنه شمالی بشاگرد آغاز شد.

استاندار هرمزگان، با تاکید بر اینکه برای بشاگرد پنج موتور محرک در نظر داریم، اظهار کرد: این موتورها شامل معادن، آبخیزداری، دشت های بشاگرد، شهرک صنعتی و زنجیره صنایع دستی هستند که می توان با عملیاتی سازی این موارد توسعه پایدار را در بشاگرد رقم زد. 

دوستی ادامه داد: فقط در یک طرح اقتصادی که با هدف بهره برداری از ظرفیت دشت های بشاگرد در پلپلک اجرا شد، در مرحله اول 800 نفر مشغول به کار شدند و در افق کار، میزان ایجاد شغل به 4500 نفر خواهد رسید. 

وی گفت: عملیات اکتشافی معادن در پهنه شمالی بشاگرد سبب می شود ما به یک توسعه پایدار در این منطقه برسیم که سبب تحول اساسی منطقه می شود.

به گزارش گیلی نت، در این طرح 2349 هکتار از پهنه شمالی بشاگرد با هدف شناسایی ذخایر و پتانسیل های معدنی کانسارهای فلزی و غیرفلزی مطالعه می شود.

پایان خبر گیلی نت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات اکتشافی پهنه شمالی بشاگرد آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات اکتشافی پهنه شمالی بشاگرد آغاز شد"، کلیک کنید.