مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند

مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند

گیلی نت/لرستان رییس ستاد انتخابات لرستان گفت:مردم در دهه استان حماسه آفریدند.

احسان یاوری بامداد 22 اردیبهشت ماه با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران از مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که در دهه لرستان (بیستم اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه) پرغرور حماسه ای دیگر آفریدند و برگ زرینی بر تاریخ لرستان رقم زدند، تقدیر و اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی با همکاری همه دست اندرکاران انتخابات به پایان رسید.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی و نظارت، استانداری، فرمانداری ها، عوامل امنیتی و انتظامی و سایر دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات دخیل بودند،تصریح کرد: براساس نتایجی که از دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی بدست آمد از مجموع 120 هزار و پنج رای ماخوذه، 117 هزار و 650 رای صحیح و مابقی سفید بودند.

رییس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: از مجموع آرای صحیح، هادی هاشمی نیا 49 هزار و 662 رای، رضا سپهوند 45 هزار و 934 رای، محمدرضا ملکشاهی راد 40 هزار و 82 رای و قدرت الله ایمانی 29 هزار و 869 رای را کسب کردند.

یاوری گفت: با این احتساب، هادی هاشمی نیا و رضا سپهوند منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی هستند.

وی اضافه کرد: دو نامزد دیگر که رای نیاوردند از مشاورین مسیولین اجرایی استان خواهند بود تا بتوانیم در کنار هم و با تلاش هم برای لرستان عزیز تلاش کنیم چرا که مردم با همدلی و انسجام حماسه آفریدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: این نتایج مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته و توسط دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام شده است که پس از تایید و صدور اعتبارنامه و پس از اخذ رای اعتماد به عنوان نماینده مردم محسوب می شوند.

یاوری یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی نیز با حضور همه و با رقابتی سالم، این حماسه رقم زدند.

پایان خبر گیلی نت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند"، کلیک کنید.