هدف برگزاری جشنواره سینمای جوان کشف استعداد فیلمسازان است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

هدف برگزاری جشنواره سینمای جوان کشف استعداد فیلمسازان است - خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیلی نت، سید وحید سید حسینی عصر شنبه در نشست خبری شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که با عنوان «مهروشید» در سینما ملل مشهد با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشف استعدادها و شناسایی ظرفیت‌های مختلف مناطق کشور است.

معاون امور استان‌ها و جشنواره انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به اینکه در بخش فیلم این جشنواره، تعداد ۴۲۳ اثر ارسال شده است، افزود: که شامل ۲۸۸ اثر داستانی، ۶۶ اثر مستند، ۴۲ اثر تجربی و ۲۷ اثر پویانمایی است.

وی با بیان اینکه در بخش عکس نیز ۹۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: که از این میان ۶۷۰ اثر تک‌عکسی بوده و در مجموع ۳۰۸ اثر به بخش مجموعه‌ها راه یافتند.

حسینی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت و حمایت از هنرمندان جوان در سراسر کشور و فراهم آوردن فضایی برای به نمایش گذاشتن آثار آنها عنوان کرد.

معاون امور استان‌ها و جشنواره انجمن سینمای جوانان ایران خاطر نشان کرد: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در دو بخش فیلم کوتاه (مسابقه و جنبی) و عکس (تک عکسی و مجموعه عکس) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنرمندانی از ۱۰ استان کشور در آن شرکت می‌کنند، ابراز کرد: مراسم افتتاحیه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۵ خواهد بود و از ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه در محل سینما ملل مشهد پذیرای علاقه مندان به حوزه فیلم سازی خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف برگزاری جشنواره سینمای جوان کشف استعداد فیلمسازان است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف برگزاری جشنواره سینمای جوان کشف استعداد فیلمسازان است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.