کلمات انگلیسی برای یادگیری کودکان

یک راه حل عالی برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که به آن ها کمک کنید لغات انگلیسی آسان که برای یادگیری مناسب هستند را یاد بگیرند. اما شاید برای شما سوال ایجاد شود که از کجا باید آغاز کرد؟ لیست لغات انگلیسی آسان برای کودکان کدام کلمات هستند؟ بیش از 600000 کلمه در زبان انگلیسی وجود دارد اما ما در این مقاله لیستی از 100 کلمه ضروری برای کودکان را گردآوری کرده ایم.  یادگیری این کلمات به فرزند شما کمک خواهد کرد تا آموزش انگلیسی خود را آغاز کرده و به مرور زمان دانش انگلیسی خود را تقویت کند.

کلمات انگلیسی برای یادگیری کودکان

کلمات انگلیسی برای یادگیری کودکان

در ابتدای مراحل یادگیری زبان انگلیسی و پیش از هر چیزی، باید توضیح دهید که هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد، مگر خود کودک به کودکان خود بگویید که بدون دانستن کلمات انگلیسی قادر به صحبت، آواز خواندن و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی نخواهند بود. اما کودکان را تحت فشار قرار ندهید، بلکه آن ها را متقاعد کنید که فقط در ابتدا مشکل خواهد بود. لباس پلیسی دخترانه ایرانی نسبت به نمونه های خارجی ارزانتر است . با مرور زمان حافظه آن ها رشد کرده و کلمات جدید را به سرعت بخاطر خواهند سپرد. کودکان در طول روز مطالب جدیدی را یاد می گیرند. آن ها هر روز با گوش دادن به صحبت های دیگران کلمات جدید را فرا می گیرند در مورد زبان انگلیسی هم همین طور است.

اگر روش یادگیری برایشان جالب باشد ناخودآگاه تمام لغات جدید را حفظ می کنند. در این مقاله قرار است با لیستی از لغات انگلیسی آسان برای کودکان آشنا شویم. اگر یادگیری لغات انگلیسی همراه با تصویر یا شی باشد، کودک درک بهتری از کلمات خواهد داشت. ساده ترین راه برای یادگیری لغات ساده، فلش کارت ها هستند. با استفاده از این شیوه شما می توانید لغات آسان را به کودک خود یاد دهید و بعد از او بخواهید با هر کلمه ای که می گویید، معادل انگلیسی کارت را نشان دهد. با بازی کردن کودکان بهتر لغات را یاد می گیرند. می توانید از کلمات تصویرهای کوچک درست کنید و آنها را با آهنربا به وسایل خود بچسبانید و هر بار از کودک خود نام آنها را سوال کنید. این تکرار باعث به خاطر سپاری لغات در ذهن کودک خواهد شد. یادگیری زبان بدون تسلط بر مهارت های واژگانی غیر ممکن است.

بدون دانستن کلمات زبان انگلیسی نمی توان با سایر افراد ارتباط برقرار کرد و لازم است از همان ابتدای آموزش، یادگیری لغات جدی گرفته شوند. کودکان و پیش دبستانی ها در طول روز مطالب جدیدی یاد می گیرند؛ در مورد کلمات انگلیسی هم همین اتفاق می افتد. اگر روش یادگیری جالب باشد، کودکان ناخودآگاه تمام کلمات جدید را حفظ خواهند کرد. برخی از لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه با استفاده از تکنولوژی های نوین مانند پارچه های هوشمند ساخته می شوند . زیرا بسیاری از کودکان توانایی خواندن و نوشتن نداشته و کلمات را به عنوان مجموعه ای از صداها یاد می گیرند. بنابراین یادگیری لغات انگلیسی باید توسط تصویر یا شیء صورت گیرد تا کودک درک بهتری از آن پیدا کند. ساده ترین راه برای آموزش لغات به کودکان این است که بلافاصله پس از آموزش، بازخورد را از کودک دریافت کنید.

پس از اینکه به وسیله فلش کارت های انگلیسی، کلمات آسان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دادید، کارت ها را در جلوی او قرار داده و بپرسید که معادل انگلیسی آن تصویر چیست. این تمرین به کودکان کمک خواهد کرد تا کلمات را راحت تر به خاطر سپرده و با تکرار آن را در ذهن خود حک نمایند. سعی کنید هر روز چند کلمه را با کودک کار کنید. یادمان باشد کودکان یادگیری با لذت را دوست دارند. پس فشار زیاد بر کودک آن ها را از یادگیری دلسرد می کند. بهتر است فرد آموزش دهنده، به ویژه والدین، به صورت موضوعی با کودک خود کار کنند. مثلاً دسته بندی لغت به لغت مربوط به اسامی خانواده، اعضای بدن، میوه ها، حیوانات اهلی، حیوانات وحشی، سبزیجات، فصل ها و بعد کم کم صفت ها و قیدها. یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان می تواند یک فرآیند سرگرم کننده و آموزنده باشد.

با استفاده از روش های صحیح، کودکان می توانند به سرعت و به راحتی لغات جدید را یاد بگیرند. کلمات ساده انگلیسی برای کودکان، راهکاری عالی در شروع آموزش زبان است اما شاید برایتان سوال باشد که چرا و چگونه به این نحوه آموزش دست پیدا کنند؟ اما توجه داشته باشید که فرایند یادگیری کودکان و بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. ازآنجایی که کودکان طبع بازیگوش و ناآرامی دارند، باید آموزش به آنها شبیه فعالیتی سرگرم کننده و مفرح باشد. به گونه ای که فکر کنند درحال بازی هستند نه یادگیری. حالا به نظر شما چطور باید این زمینه را برایشان فراهم کنیم؟ شما پدر و مادر عزیز می توانید برای تقویت و تسلط بیشتر بر زبان خود از بخش آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان نوگولرن استفاده نمایید.

اگر بدنبال روشی مطمعن برای تسلط خود بر زبان انگلیسی هستید کلاس های آموزش زبان انگلیسی آنلاین نوگولرن با پشتیبانی VIP با امکانات ویژه را به شما پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر تسریع روند آموزش شاهد پیشرفت روز افزون خود در یادگیری زبان باشید . برای سفارش لباس بسیجی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید . جذابیت و تنوع این اپلیکیشن ها کودک شما را هرگز از یادگیری خسته نمی کند بلکه او را هر روز بیشتر از روز قبل شیفته ادامه دادن خواهد کرد. محتوای این برنامه ها دارای طیف گسترده ای از تصاویر، آهنگ، فیلم و سایر آیتم هایی شاد و لذت بخش است و هیچ گاه مانند کتاب های درسی خسته کننده نیست.

درواقع کودکان قوه فکری محدودتری نسبت به بزرگسالان دارند و مهم است که آموزش را از سطوح پایین آغاز کرده و به یادگیری واژه های آسان برای آنها اکتفا کنیم. تسلط بر لغت های جدید و استفاده از آنها لابه لای گفتگوهای روزمره، علاوه بر جذابیتی که به کودک منتقل می کند، انگیزه اش را برای ادامه روند یادگیری تشدید خواهد کرد، در ادامه به اهمیت بیشتر این مسیله و راههای مناسب آموزش کلمات ساده انگلیسی برای کودکان می پردازیم. شما هم جز والدینی هستید که میخواهید به کودک خود از سنین پایین زبان بیاموزید؟ یک سوال مهم : حروف الفبای انگلیسی را به آنها آموخته اید؟ یقینا کودکان به خاطر شرایط سنی که دارند و البته هوش بسیار بالا، کار را برای شما هم آسان هم سخت خواهند کرد!

سخت از این بابت که نحوه یادگیری آنها با بزرگسالان متفاوت است، شما می بایست برای این کار بهترین و مناسبت ترین راه ها را انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی بگیرید، یکی از آنها این است که با کلمات ساده شروع کنید، در ادامه به شما روشهای آموزش کلمات ساده انگلیسی برای کودکان را با توضیحات کامل توضیح خواهیم داد. پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین سن کودک برای یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه نمایید. راه های زیادی در زمینه آموزش کلمات ساده انگلیسی برای کودکان وجود دارد. به طور مثال کمک گرفتن از معلم خصوصی، مشارکت در کلاس های عمومی، تماشای فیلم و انیمیشن ها و گوش دادن به پادکست های صوتی، راهکارهایی است که معمولا به ذهن همه افراد هنگام یادگیری خطور می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلمات انگلیسی برای یادگیری کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلمات انگلیسی برای یادگیری کودکان"، کلیک کنید.