گازرسانی به 601 روستا و واحد صنعتی تولیدی لرستان در سال 1402

گازرسانی به 601 روستا و واحد صنعتی تولیدی لرستان در سال 1402

به گزارش گیلی نت لرستان ، کرم گودرزی مدیرعامل محترم شرکت گاز استان در اولین جلسه هماهنگی فنی و عملیاتی در سال 1403 گفت: با توجه به اینکه راهبرد سال جدید را رهبر فرزانه انقلاب تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مشخص کردند، تحقق شعار سال نقش بسیار مهمی در حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و معیشت مردم دارد که در این راستا ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تحقق این مهم مورد تاکید است.

گودرزی افزود: هدف گذاری های مهمی در ایجاد زیرساخت های گازرسانی شهری ، روستایی و صنعتی ، افزایش کیفیت بهره برداری ، مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات ، تاب آوری شبکه ، ارتقای دانش نیروی انسانی ، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد و بهره وری برنامه ریزی شده است که می بایست با پی گیری جدی در راستای تحقق آنها بکوشیم.

گودرزی ادامه داد: در سال گذشته با گازرسانی به یک شهر، 161 روستا و بیش از 440 واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی ، مقاوم سازی ساختمان های اداری و تاسیسات صنعتی ، جایگزینی 40831 متر مکعب گاز به جای سوخت مایع و انجام 57110 نفرساعت آموزشی توانستیم در عمده سرفصل ها فراتر از تعهد سازمانی تحقق اهداف را داشته باشیم که نتیجه همدلی ، همفکری و تلاش شبانه روزی تک تک همکاران بود که وظیفه دارم از همه همکاران و البته خانواده های ارزشمند آنها ویژه تشکر نمایم.

گودرزی در پایان ضمن تبیین و تشریح برنامه های کمی 1403 توسط مدیران به کارکنان زیر مجموعه در شرکت گاز استان لرستان، بر پیگیری و ارزیابی مستمر پیشرفت و تحقق اهداف تعیین شده تاکید کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گازرسانی به 601 روستا و واحد صنعتی تولیدی لرستان در سال 1402" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گازرسانی به 601 روستا و واحد صنعتی تولیدی لرستان در سال 1402"، کلیک کنید.