یک صدا و تمامیت خاورمیانه – گیلی نت


هنگامی که دلتافورس ــ نیروی ویژه و همه فن حریف و کارآزموده ارتش آمریکا ــ در دل  کویر پرآرامش ایران در سال های اولین انقلاب فرود آمد و می خواست از آنجا به تهران بیاید و گروگان های آمریکایی را نجات بدهد! هیچ تحلیلگر نظامی و امنیتی و بین المللی از خود سوال نمی کند پس چه شد که نشد؟! و چرا نشد؟! چرا!

یک‌صدا و تمامیت‌ خاورمیانه

به گزارش گیلی نت سینا واحد در یادداشتی در جام جم نوشت:لحظاتی پس از فرود این نیروی حرفه ای ویژه و مشهور در میان ارتش های جهان چونان روباه های وحشت زده و بخت برگشته از کویر زیبای طبس گریختند و حیثیت پنتاگون و کاخ سفید را به باد دادند و سیاست خارجی آمریکای جهانخوار را به گریه های پشت سرهم وادار ساختند.داستان فرار پروحشت ارتش آمریکا از کویر طبس در سال ۱۳۵۸ ظهور پردرخشش یک نشانه بود؛ یک نشانه آشکار و روشن از این حقیقت که دوره سلطه آمریکا و آمریکاییان و دوستداران شان در خاورمیانه بزرگ و  ایران به سر آمده و دیگر هیچ دستی به آنان سلام و شیرینی نمی دهد و باید بروند و اگر بخواهند سلطه جویی کنند «ریگ های بیابان و خاک کویر» آتش خشم و ترس و مرگ بر آنان خواهد ریخت و در شعله های انتقام خواهند سوخت.قدرت جهنمی اقتصاد آمریکاییان و ماشین های بزرگ جمع آوری نفع و نفت همیشه و قبل از هر چیز از روی خون قهرمانان وطن پرست و حسینی عبور می کند تا به نفع و نفت دائم و ارزان دسترسی پایدار داشته باشند. اینک باید پرسید اکنون که این قدرت جهنمی اقتصادی تمدن غربی و بانکداران صهیونیستی از روی خون قهرمان قهرمانان وطن پرست حسینی عبور کرده و اندوه بزرگ خاورمیانه ای و لبنانی را به یک غمواره جهانی تبدیل ساخته و پرچم های اعتراض جهانی را در همه شهرها و خیابان ها به اهتزاز درآورده است. چه باید کرد؟! آیا باید سخن از انتقام گفت و در روش های انتقام جویانه غرق شد. آیا باید مابین قدرت های سیاسی تمدن حاکم غربی و رژیمی به نام اسرائیل فاصله گذاشت و همچنان که در رسانه های جهان می گویند باید پذیرفت کار بد و زشت از آن اسرائیل است و تمدن غرب چندان از آنان و سیاست های جنگ گسترانه شان رضایت ندارند؟! باید با صدای هزار رسانه ای فریاد زد جنگ جهانی اول را در سال ۱۹۱۳ امپراتوری ارزش های سلطه گرانه غربی و ارتش پادشاهی انگلیس به پا کردند و چون سیاست و قدرت اسلحه داشتند یک کشور به نام اسرائیل روی این کره خاکی ساختند تا سلطه سیاسی بعد از جنگ و در دوران صلح تداوم یابد و خاورمیانه در مشت قدرت تمدن غربی حفظ شود؛ بنابراین واقعیت تلخ قرن بیستم هرگونه جداسازی و فاصله گذاری مابین این واقعیت تلخ به نام اسرائیل و تمدن سیاسی جهانی غربی خیانت به تاریخ حقیقی و خیانت به اندیشه ها و مردم همه کشورهاست. اسرائیل بخشی جدانشدنی از همه تاریخ تمدن غربی در یک خاک دزدیده شده فلسطینی است و یک تداوم زورمدارانه قدرت های بی رحم در خاورمیانه تمدن شرقی است و انکار آن همانند انکار برج ایفل در پاریس فرانسه است.  سیدحسن نصرالله تنها یک «قهرمان» مقاومت و قهرمان قهرمانان مدافعان سرزمین مادری و یک رزم آور افسانه ای عرب نبود. بی تردید و بی هیچ تردیدی او صدای صدسال ستم زدگان تاریخ پنهان داشته شده و سانسور شده همه مسلمانان خاورمیانه بود که این گونه بی رحمانه بمباران شد تا امپراتوران و نوکران تمدن غربی از تهدید نفوذگرانه صدای او آرامش یابند. چگونه می توان برای این آواز دلربای جهان مقاومت طراحی انتقام کرد و اقدامی را به نمایش عرصه قدرت برد که با آن بتواند همسنگ باشد.همان طور که «لشکر شن ها» خفت و خواری و خوف بی پایان را بر سر نیروهای دلتافورس آمریکا ریختند و آنان را منهزم ساختند «لشکر صداهای خونخواه و منتقم» باید به صف شوند و تمامی خاورمیانه را از صدا و پایگاه های صدا و سلاح امپراتوران تمدن غربی پاک کنند و هیچ نقطه یا دایره امنی برای آنان باقی نگذارند. تمامیت خاورمیانه باید و باید از آن «صدای باشرف سیدحسن نصرالله.» و «صدای زیبا مقاومت» باشد.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک صدا و تمامیت خاورمیانه – گیلی نت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک صدا و تمامیت خاورمیانه – گیلی نت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه