مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می شود

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم زده و جلوی رانت و سوءاستفاده را می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، سردار مجتبی فداء، سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که در دانشگاه اصفهان برگزار شد با احترام به مقام استادان اظهار کرد: علم با عمل و اخلاص، معجزه می کند. هنر امام خمینی(ره) در درجه نخست این بود که عزت، اقتدار و شرافت ملت غیور ایران را برگرداند.

وی با بیان اینکه تاریخ آیینه عبرت است، عنوان کرد: در طول تاریخ به تجربه ثابت شده که مردم، نقش آفرین هستند و هرکجا مردم حضور نداشتند کار به سرانجام نرسیده، با حفظ بصیرت، استقامت، نشاط و امید، دسیسه دشمنان را شکست داده و ایران اسلامی بهتر از گذشته بر بلندای قله فتح و پیروزی تکیه می زند.

سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اضافه کرد: اگر رای دادن مهم نبود، دشمنان برای رای ندادن تبلیغ و هزینه نمی کردند.

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می شود

فداء با بیان اینکه سرعت رشد و ارتقای علمی ایران در 45 سال گذشته چندین برابر شده، مطرح کرد: پیشرفت چشمگیر ایران در پنج شاخص اصلی از آموزش و بهداشت تا توسعه و عدالت بی سابقه بوده؛ همچنین با وجود موانع داخلی و خارجی، شاخص توسعه انسانی در ایران بهبود مستمر داشته و نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در اهداف توسعه و ارتقای آن به گروه کشور های با توسعه بالا در رقابت های بین المللی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استادان باید شتاب دهنده بقیه مردم باشند. بیان کرد: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم زده و جلوی رانت و سوءاستفاده را می گیرد.

نقش بسیج اساتید در دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم

مسیول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز با اشاره به جشنواره «جشنواره بین المللی شهید چمران» گفت: در دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم، بسیج اساتید نقش تعیین کننده ای را برعهده داشتند، از این رو در راستای تحقق اهداف مذکور این جشنواره برگزار شد.

محمد باقری ادامه داد:همه آثار فعالیت های علمی فرهنگی، هنری و پژوهشی در زمینه های علوم انسانی، هنر و جهاد تبیین با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه سه محور خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، به منظور ارج نهادن و گرامیداشت شخصیت های برجسته علمی، انقلابی، فرهنگی و دانشگاهی جهان اسلام، این جشنواره به نام اندیشمند فرزانه، عارف مجاهد شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران نامیده شد و این جشنواره دومین جشنواره کشوری به نام شهید دکتر مصطفی چمران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می شود"، کلیک کنید.