تعریف کارگروه های چهارگانه برای فعالیت در اتحادیه استان ها

همایون اعلام کرد؛

تعریف کارگروه های چهارگانه برای فعالیت در اتحادیه استان ها

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد عنوان کرد: چهار کارگروه آموزشی، برنامه ریزی و پشتیبانی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهش و فناوری برای فعالیت در اتحادیه استان ها تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم اندیشی اتحادیه مرکزی استان های البرز، مرکزی، سمنان و قم که به میزبانی واحد قم برگزار شد، چهار کارگروه فعالیت اتحادیه را برشمرد و اظهار کرد: چهار کارگروه آموزشی، برنامه ریزی و پشتیبانی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهش و فناوری برای فعالیت در اتحادیه برای استان ها تعریف شده است.

وی، دانشکده فرهنگ و تمدن را زیرمجموعه فعالیت پردیس علوم انسانی ـ اسلامی در استان قم برشمرد و افزود: نظام نامه آموزشی 24 استان در شورای گسترش مطرح شده است.

محسن امینی مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی هم شاخصه های مالی دانشگاه را برشمرد و بیان کرد: کفایت، رشد، تحقق اهداف، فناوری اطلاعات، فرهنگی و دانشجویی و حوزه مهارتی به عنوان شاخصه های مالی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گیلی نت، نشست هم اندیشی اتحادیه مرکزی استان های البرز، مرکزی، سمنان و قم به میزبانی حجت الاسلام حسن خیری رییس دانشگاه آزاداسلامی قم با حضور همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، امینی مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسیولان استان های البرز، مرکزی وسمنان و اعضای هییت رییسه و مدیران درون سازمانی دانشگاه آزاد قم در مجتمع دانشگاهی پردیسان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعریف کارگروه های چهارگانه برای فعالیت در اتحادیه استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعریف کارگروه های چهارگانه برای فعالیت در اتحادیه استان ها"، کلیک کنید.