مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است

مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است

گیلی نت/خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد گفت: رژیم صهیونیستی انواع جنایت ها را علیه مردم غزه انجام داده و این در حالی است که مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرم در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: فلسفه جنگ استکبار جهانی با کشور ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، اسلام راستین است.

وی افزود: آن ها به خوبی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها متفاوت است و اساس دشمنی آمریکا و اسراییل اسلام راستین است و دشمنان نابودی خود را در تقویت اسلام و صدور اسلام می بینند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی به جنگ رژیم صهیونیست در غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: اسراییل تصور می کرد که آن ها می توانند مردم این منطقه را طی چند روز شکست دهند اما با گذشت این مدت به اهداف خود نرسیده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر میان خود کابینه جنگ اسراییل و مردم خودشان با این رژیم اختلاف وجود دارد.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: نتانیاهو در حال حاضر کمکی که به جهان اسلام انجام می دهد آن است که نابودی اسراییل را تسریع می کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اسراییل انواع جنایت ها را علیه مردم غزه انجام داده و هم اکنون نیز گرسنگی و قحطی ساختگی را در آن منطقه ایجاد کرده اما زنان و کودکان غزه مقاومت کرده و عرصه را خالی نکرده اند.

وی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: چند روز به ماه مبارک رمضان باقی مانده و با تلاوت قرآن، از یاد بردن کینه ها و …. به استقبال این ماه پربرکت برویم.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است"، کلیک کنید.