اسراییل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد

اسراییل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد

نمایندگی دایم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد.

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، نمایندگی دایم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه ای به رییس شورای امنیت با بیان اینکه  “شدت و وسعت حملات ایران بی سابقه و نقض آشکار حاکمیت اسراییل و قوانین بین المللی است “، خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل شد.

به گزارش گیلی نت، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ساعاتی قبل حملات گسترده و بی سابقه پهپادی و موشکی خود به سرزمین های اشغالی را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

این حملات در پاسخ به حمله چند روز قبل جنگنده های ارتش کودک کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است که به شهادت سردار زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان و جمعی از همرزمانش انجامید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد"، کلیک کنید.