حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم

حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم

رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.

اسماعیل نجار در گفت وگو با گیلی نت، با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی گفت: این زیباترین انتقامی بود که دیشب نیروهای مسلح ایران از جنایت های اسراییل و به خصوص جنایت اخیر این رژیم کودک کش در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، گرفت و در واقع زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم. رژیم صهیونیستی غلط اضافه کرده و پا را فراتر از گلیمش گذاشته و به کنسولگری ما در دمشق که به نوعی خاک کشورما، محسوب می شود، حمله کرد و دیشب چوب این غلط اضافی را خورد و تنبیه شد.

وی با بیان اینکه این حمله موجب شادی مردم در فضای فراتر از مرزهای کشورمان شد، گفت: خوشبختانه نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تمام مردم آزاده و آزادی خواه جهان از این اقدام سپاه شاد شدند. باید بگویم که این اقدام باعث شادی تمام افراد آزاده در جهان شد و نماد آن هم همین حضور شبانه مردم در خیابان ها و ابراز شادی و شعفی بود که به شکل خودجوش انجام شد.

رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: اقدام شب گذشته از سوی دیگر برای چندین بار هینمه پوشالی آمریکا و اسراییل را فروریخت و نشان داد که قدرت اسراییل افسانه ای بیش نیست و به راحتی درهم خواهد شکست. از طرفی دیگر قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد و نشان دادیم که در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان با کسی تعارف نداریم.

نجار همچنین گفت: آنچه که شب گذشته در سرزمین های اشغالی رخ داد، درس عبرتی برای همه مستکبرین و به خصوص رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بود تا دیگر چنین جنایتی مرتکب نشود و پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند.

وی در ادامه با اشاره به پیچیدگی های این عملیات گفت: باتوجه به پیچیدگی عملیات و مسیر طولانی که بیش از 1200 کیلومتر بود. این عملیات به خوبی اجرا شد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد.

رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرایبل باشیم و این رژیم جنایتکار از صفحه روزگار محور شود.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم"، کلیک کنید.