انتخابات عالی ترین مصداق و مستند مردم سالاری دینی است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

انتخابات عالی ترین مصداق و مستند مردم سالاری دینی است - خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیلی نت، مهدی رمضانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انتخابات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: امیدواریم راه آیت الله رییسی در راستای خدمت به مردم ادامه پیدا کند و ما شاهد انتخاب یک رییس جمهور خدمتگذار باشیم.

وی افزود: انتخابات به عنوان عالی ترین مصداق و مستند مردم سالاری دینی است و شرکت مردم در مناسبت های حکومتی و ملی به عنوان شرکت در تصمیم گیری سرنوشت کشور است.

رمضانی با تاکید بر اینکه برگزاری این انتخابات اهمیت زادی دارد گفت: انتخابات چهاردهمین دوره رباست جمهوری به عنوان راهبردی ترین انتخابات نظام اسلامی است و لام است در راستای برگزاری این انتخابات برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی به ویژگی های مهم آیت الله رییسی در خدمت به مردم اشاره کرد و بیان داشت: آیت الله رییسی سه سال خدمت صادقانه به مردم داشت و اثر این خدمت گذاری برای مردم کاملاً مشخص بود

رمضانی تاکید کرد: امیدواریم فردی که ادامه دهنده مکتب و راه آیت لله رییسی باشد انتخاب شود.

لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: انتخابات بر چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت استوار است و این مهم مورد تاکید رهبر انقلاب است و مسوولان نیز باید به این چهار رکن باید عمل کنند تا شاهد انتخابات خوبی با حداکثر میزان مشارکت مردم باشیم.

وی تاکید کرد: در دوره گذشته با وجود عناصری که ممکن بود مخل برگزاری انتخابات باشد اما این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد و امیدواریم این انتخابات نیز با وجود زمان کوتاهی که داریم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی گفت: از همه مسوولان مطالبه داریم که دقت لازم را در برگزاری فرآیند انتخابات داشته باشند و قوانین انتخابات توسط ارکان انتخابات در تمام شهر و بخش هاغ باید انجام شود.

رمضانی تاکید کرد: در حوزه پشتیبانی اقدامات لازم با همکای ادرات صورت بگیرد تا انتخابات بدون هیچ مشکلی و با مشارکت حداکثری مردم برپا شو و در حوزه فناوری و زیر ساخت به صورت متمرکز پیگیری صورت بگیرد تا هیچ شعبه ای با مشکل بالاخص در حوزه برق موااجه نشود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات عالی ترین مصداق و مستند مردم سالاری دینی است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات عالی ترین مصداق و مستند مردم سالاری دینی است – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.