آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیلی نت، مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی امروز شنبه با حضور نصرالله پریچهره رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به عنوان رییس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رییس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رای گیری علی حسن پور با کسب 25 رای از 25 رای ماخوزه چهارسال به عنوان رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی باقی ماند.

حبیب ستوده نژاد در این مجمع ضمن تسلیت شهادت غم انگیز رییس جمهور و همراهانش افزود: در این ایام استان آذربایجان شرقی و کشورمان انسان هایی را از دست دادند که برای کشورمان زحمات زیادی کشیده بودند و یاد و خاطره آن هارا گرامی می داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هیات انجمن های ورزشی یکی از هیات هایی است که شهرستان های بسیار فعالی دارد و تلاش های زیادی انجام می دهند.

ستوده نژاد اذعان داشت: کسب حداکثر آرا قطعاً مسیولیت رییس هیات را چند برابر می کند که امیدوارم رییس هیات استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

رییس ییس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز با تسلیت شهادت جانسوز رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بیان داشت: خوشبختانه هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی در چند وقت اخیر تلاش زیادی کرده است و توانسته است انتظارات را برآورده کند.

نصراله پریچهره اضفه کرد: قطعاً کسب حداکثر آرا نشان دهنده عملکرد موفق در گذشته بوده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پریچهره با اشاره به میزبانی استان آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی دارت تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی توانایی بسیار زیادی در میزبانی از اردوها و مسابقات مختلف دارد که در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم.

وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم ورزشکاران زیادی را برای حضور در مسابقات المپیک آماده کنیم و فدراسیون برای چهار سال آینده برنامه ریزی خود را انجام داده و از الان تلاش می کنیم در آینده کسب سهمیه کنیم.

آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود

گفتنی است، در پایان نیز از ساسان ملک نژاد قهرمان سپک تاکرای جهان تجلیل بعمل آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذربایجان شرقی میزبان اردوی تیم ملی دارت خواهد بود – خبرگزاری گیلی نت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.