سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

با حضور دکتر طهرانچی؛

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای واحد‌های برگزیده فعال در این حوزه و سایر اندیشمندان و صاحبنظران تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز به کار کرد.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در این نشست گفت: این رویداد با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و فرهیختگانی از دانشگاه آزاد اسلامی، سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزار شد و تلاش داریم درراستای تحقق گام دوم با تکیه بر اجرای تعلیم و تربیت اسلامی گام بردارد.

زهره سعادتمند با اشاره به اینکه همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در 10 محور و همراه با پنل‌های تخصصی از سال گذشته آغاز به کار کرده است، افزود: حکمت ساحت‌های گوناگون دارد؛ ازجمله حکمت در بینش، در فضیلت‌های اخلاقی، خردگرایی، اخلاص، بصیرت، غیرت و ایثار که همگی از مفاهیم قرآنی هستند و اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی پیاده‌سازی تعلیم و تربیت است، بنابراین تعلیم و تربیت باید با حکمت و حکمرانی اسلامی توأم باشد.

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه مثبت و امیدوارانه به آینده توجه می‌شود، دانشگاه آزاد اسلامی هم از همان ابتدا با تمام ظرفیت
بزرگ خود برای تحقق گام دوم برنامه‌ریزی کرده و برگزاری این همایش و اقدامات
مشابه در راستای اجرای همین مبحث است.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» متذکر شد: برای برگزاری این رویداد علمی، کمیته‌ای علمی متشکل از فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، پژوهشگاه مطالعات آب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعالیت مشترک داشتند.

سعادتمند تبیین کرد: حامیان همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» گروهی متشکل از برخی از دانشگاه‌های دولتی و پیام نور کشور، دفتر تبلیغات اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه‌های علمیه بودند.

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

وی بیان کرد: قبل از برگزاری همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در اسفندماه سال گذشته، پیش‌همایش تخصصی برگزار شد که در خلال آن، ۸۲ مقاله و ۲۰ پوستر تخصصی برگزیده شد.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» افزود: در همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» از پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت توسط دکتر طهرانچی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، سید جواد جعفری مدیرکل بنیاد امامت و مهدویت و سایر مسئولان رونمایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد"، کلیک کنید.