بازداشت شرور سابقه‌دار مسجدسلیمان – گیلی نت

بازداشت شرور سابقه‌دار مسجدسلیمان - گیلی نت

گیلی نت/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب قضایی خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار کرد: در پی وصول چند فقره حکم جلب در خصوص دستگیری فردی به هویت معلوم که از افراد سابقه‌دار و تحت تعقیب قضایی بود، موضوع در دستور ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش گیلی نت به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی، متهم مورد نظر را در یکی از استان‌های همجوار رصد و مخفیگاه متهم را که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و تعدی به حافظان امنیت می‌کرد، شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب دستگاه قضایی بوده است و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت: افراد شرور و هنجارشکن بدانند پلیس و دستگاه قضایی با اقتدار با افرادی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند، برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت. 

پایان خبر گیلی نت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت شرور سابقه‌دار مسجدسلیمان – گیلی نت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت شرور سابقه‌دار مسجدسلیمان – گیلی نت"، کلیک کنید.