تصادف ۲ خودرو در زنجان با هفت مجروح و یک کشته

تصادف ۲ خودرو در زنجان با هفت مجروح و یک کشته

گیلی نت/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده‌های استان هفت مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش گیلی نت و به نقل از روابط عمومی اورژانس زنجان، داریوش تقیلو با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز (چهارشنبه ۲۷ تیر ماه) تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو و پراید در جاده ابهر به درسجین به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: با دریافت گزارش بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و هفت مصدوم را پس از اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان الغدیر منتقل کردند و پیکر یک فوتی نیز به مقامات انتظامی تحویل داده شد.

تقیلو یادآور شد: موضوعی که در بیشتر تصادفات دیده می‌شود توجه نداشتن راننده به جلو است؛ این موضوع گاهی به صورت عمدی اتفاق می‌افتد که شامل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و به طور کلی انجام فعالیت‌هایی است که منجر به حواس‌پرتی راننده خودرو می‌شود و گاهی نیز به صورت سهوی به علت خستگی و خواب‌آلودگی اتفاق می‌افتد.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف ۲ خودرو در زنجان با هفت مجروح و یک کشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف ۲ خودرو در زنجان با هفت مجروح و یک کشته"، کلیک کنید.