برسی دوربین بدون آینه سونی a7C II همرا با لنز FE 28-60mm f/4-5.6 – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی a7C II همرا با لنز FE 28-60mm f/4-5.6 – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی a7C II همرا با لنز FE 28-60mm f/4-5.6 – رنگ مشکی

بررسی و خرید دوربین سونی a7C II

A7C II یک دوربین فول فریم است، اما با بدنه ای جمع و جور که دارای وضوح پیشرفته، سیستم فوکوس خودکار، سیستم تثبیت کننده تصویر و قابلیت ضبط ویدیو نسبت به مدل قبلی خود است.

سنسور 33 مگاسایت مای Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR

دوربین سونی a7C II مجهز به سنسور فول فریم 33 مگاسایت مای Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است که به این دوربین امکان فیلمبرداری 10 بیتی 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه و عکاسی مداوم با سرعت را می دهد. 10 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی و شاتر مکانیکی. استفاده از سنسور BSI در این دوربین بدون کاهش حساسیت وضوح را افزایش داد. محدوده حساسیت ISO در این دوربین در حالت خودکار از 100 تا 51200 و در حالت بهبودیافته از 50 تا 204800 قابل تنظیم است.

فیلمبرداری

در راستای استفاده از حسگر و پردازنده جدید، قابلیت‌های جدیدی به a7C II در بخش ویدئو برای تولیدکنندگان محتوا و فیلمبرداران اضافه شده است.

  • فیلمبرداری 10 بیتی 4:2:2 با فرمت XAVC SI و نرخ بیت 600 مگابایت بر ثانیه
  • با استفاده از تمام سطح سنسور با سرعت 30 فریم در ثانیه با فرمت 4K عکس بگیرید
  • فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه برای خروجی فیلم آهسته 4x و 5x
  • حالت S&Q (آهسته و سریع) به کاربران امکان می دهد فیلم ها را با وضوح 4K ضبط کنند و نرخ فریم را بین 1 تا 60 فریم و در وضوح Full HD با گزینه تنظیم نرخ فریم بین 1 تا 120 فریم در ثانیه تنظیم کنند. این حالت به شما این امکان را می دهد که سرعت ویدیو را کم و زیاد کنید.
  • پروفایل های رنگی S-Log3 و S-Gamut3.Cine محدوده دینامیکی بیش از 15 مرحله را برای مرحله ویرایش تصویر و همچنین توانایی هماهنگی رنگی تصاویر ضبط شده بین دوربین های دیگر سونی را فراهم می کند.
  • با استفاده از پروفایل S-Cineton، رنگ های مختلف و پوست طبیعی در تصاویر ثبت می شود. این پروفایل رنگی بر اساس فناوری موجود در دوربین سینمای VENICE است.
  • با استفاده از LUT های سفارشی، می توان تصاویر را با دقت بیشتری رصد کرد. این LUT ها را می توان روی مانیتور، منظره یاب یا خروجی HDMI اعمال کرد.

سیستم های فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر مجهز به هوش مصنوعی

دوربین مجهز به هوش مصنوعی a7C II فوکوس خودکار، تثبیت کننده تصویر، کنترل و وضوح تصویر را در همه شرایط بهبود بخشیده است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 759 نقطه در عکاسی ثابت و 495 نقطه در فیلم برداری است که تا 94 درصد از کل سطح سنسور را پوشش می دهد. هوش مصنوعی باعث شده تا این دوربین در تشخیص و ردیابی شی بسیار دقیق و بدون تاخیر عمل کند. از دیگر عملکردهایی که از تراشه هوش مصنوعی این دوربین بهره می برد، باید به قابلیت تنظیم خودکار تراز سفیدی اشاره کرد که حتی در شرایط نوری پیچیده نیز موثر است.

کادربندی خودکار در دوربین a7C II

هوش مصنوعی در حین فیلمبرداری با این دوربین، کادربندی خودکار را فعال کرده است. این قابلیت برای کسانی که بدون دستیار ولوگ ضبط می کنند بسیار مفید است و با برش جزئی خودکار به نگه داشتن سوژه در قسمت خاصی از کادر کمک می کند. امکان تنظیم سرعت و حساسیت این ویژگی از روی دوربین وجود دارد.

تثبیت کننده تصویر

سیستم لرزشگیر اپتیکال 5 محوره این دوربین می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 7 استاپ خنثی کند. الگوریتم های این سیستم به گونه ای طراحی شده است که بتواند با دقت 1 سایت ما، جلوگیری از لرزش را بر روی سنسور دوربین اعمال کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی a7C II همرا با لنز FE 28-60mm f/4-5.6 – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی a7C II همرا با لنز FE 28-60mm f/4-5.6 – رنگ مشکی"، کلیک کنید.