برسی دوربین عکاسی بدون آینه نیکون مدل Nikon Z8

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین عکاسی بدون آینه نیکون مدل Nikon Z8

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین عکاسی بدون آینه نیکون مدل Nikon Z8

دوربین بدون آینه نیکون Z8 را مشاهده و خریداری کنید

نیکون Z8 یک دوربین سبک و کوچک اما با قابلیت های یک دوربین پرچمدار است که از نظر مشخصات فنی اعم از سنسور، پردازنده و قابلیت فوکوس خودکار همانند Z9 است. این دوربین را با توجه به ابعاد کوچکتر و وزن سبکتر می توان برای کارهای دستی و گیمبال مناسب تر دانست.

سنسور 45.7 مگاسایت مای BSI CMOS

این دوربین دارای سنسور 45.7 مگاسایت مای CMOS FX-Format است که از طراحی BSI بهره می برد. این سنسور پشته سرعت خواندن بسیار بالایی دارد که پدیده کرکره نورد را کاهش می دهد و طراحی BSI این سنسور باعث کاهش نویز و وضوح بالا در هنگام کار با ISO بالا می شود. رزولوشن 45.7 مگاسایت مای این سنسور امکان ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالا را در هنگام عکاسی از مناظر، پرتره و سایر سبک های عکاسی که نیاز به جزئیات بالایی دارند، می دهد. علاوه بر این، این سنسور امکان فیلمبرداری با وضوح 8K را نیز فراهم می کرد. سنسورهای فول فریم طراحی شده توسط BSI به دلیل جزئیات و بازتولید رنگ عالی خود شناخته می شوند و این سنسور دارای محدوده تنظیم ISO 64-25600 است که در حالت توسعه یافته 32-102400 است.

پردازشگر تصویر EXPEED 7

مکمل حسگر این دوربین، پردازنده EXPEED 7 است که سرعتی 10 برابری نسبت به Z 7II برای این دوربین فراهم می کند. این موتور پردازشگر همگام با سنسور انباشته کار می کند و برای ارائه فوکوس خودکار با سرعت بسیار بالا، عملکرد ویدیویی عالی و کنترل سریع طراحی شده است.

• سرعت عکاسی پیوسته در این دوربین با فرمت Raw 20 فریم بر ثانیه، با فرمت JPEG 30 فریم بر ثانیه و با وضوح 11 مگاسایت ما 120 فریم بر ثانیه می باشد و در تمامی این موارد دوربین بدون فوکوس و نوردهی خودکار می باشد

• این دوربین می تواند تا 100 تصویر را در فرمت خام در زمان عکاسی پیاپی بافر کند. در نتیجه به مدت 50 ثانیه می توانید با این دوربین به صورت پیوسته و متوالی در فرمت خام عکاسی کنید.

• حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی این دوربین برابر با 1/32000 ثانیه است که استفاده از دیافراگم باز را در شرایط نوری شدید ممکن می سازد.

• طراحی کلی سنسور پشته به گونه ای است که هنگام تصویربرداری از سوژه هایی که به سرعت در حال حرکت هستند، اعوجاج شاتر را کاهش می دهد.

• محاسبات فوکوس خودکار این دوربین با سرعت بالای عکسبرداری 120 فریم بر ثانیه انجام می شود.

• نوع جدیدی از فرمت ذخیره سازی فایل RAW در این دوربین وجود دارد که کیفیت تصویر آن با خام فشرده نشده برابر است اما حجم اشغال شده آن تقریباً 30 درصد کمتر است و در نتیجه سرعت خواندن و نوشتن روی کارت حافظه بالاست.

طراحی پرده الکترونیکی

دوربین نیکون Z8 با تکیه بر سرعت و سنسور پشته، شاتر مکانیکی را رها کرد و فقط از شاتر الکترونیکی استفاده کرد. سرعت بالای این سنسور امکان ثبت با سرعت 1/32000 را فراهم می کند و سنسور پشته نیز تاری حرکت را کاهش می دهد و اجسامی مانند چوب بیسبال، توپ و چوب گلف و ماشین هایی که با سرعت بالا در حال حرکت هستند را با دقت به تصویر می کشد. علاوه بر این، اگرچه شاتر مکانیکی در این دوربین وجود ندارد، همگام سازی فلاش 1/200 ثانیه و قابلیت همگام سازی با سرعت بالا نیز در دسترس است.

با حذف شاتر مکانیکی، دوربین Z8 می تواند کاملاً بدون نویز عکاسی کند و نیازی نیست نگران آسیب دیدن پوشش مکانیکی شاتر باشید. می توانید با ایجاد صدای شاتر به سوژه ها اطلاع دهید که عکس گرفته شده است و همچنین می توان حجم این صدا را طوری تنظیم کرد که شدت صدای شاتر برای موقعیت های مختلف مناسب باشد.

پرتره های زیباتر

با استفاده از سنسور قدرتمند و ابزارهای پردازش و تصحیح رنگ در دوربین Z8، امکان ثبت عکس های پرتره با کیفیت بالا وجود دارد. وجود امکاناتی مانند امکان تنظیم دقیق و دلخواه رنگ (نوانس) و روشنایی، امکان نرم شدن پوست (Skin Softening) بدون کاهش وضوح در چشم و مو و همچنین تنظیمات بصری و خودکار در تعادل رنگ سفید، ضبط تصاویر پرتره با کیفیت بسیار بالا و چشم نواز در اختیار کاربران دوربین نیکون Z8 قرار گرفته است.

سیستم فوکوس خودکار سریع و هوشمند

دوربین نیکون Z8 مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد و عملکرد بسیار سریع و دقیقی دارد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین حتی در زمان عکاسی با سرعت 120 فریم بر ثانیه نیز پاسخگویی کامل را نشان می دهد.

سیستم فوکوس این دوربین حتی در شرایط کم نور نیز موثر است. با قرار دادن تنظیم فوکوس بر روی حالت Starlight، می توانید نتایج خیره کننده ای در عکاسی در شب، ستاره های تیراندازی و کنسرت های عکاسی دریافت کنید.

تشخیص اشیا و هوش مصنوعی

دوربین Z8 با استفاده از الگوریتم ها، سیستم یادگیری ماشینی و سیستم تشخیص اشیا به کار رفته در دوربین Z9 می تواند انواع مختلف اشیاء از جمله افراد، حیوانات، وسایل نقلیه و دوچرخه ها را تشخیص دهد. وقتی دوربین را روی حالت فوکوس خودکار منطقه ای تنظیم می کنید، سوژه ها به طور خودکار شناسایی می شوند و فوکوس روی آنها قفل می شود.

همچنین در سیستم فوکوس خودکار این دوربین عملکرد تشخیص چشم وجود دارد که قادر است چشم موجودات و افراد را در فواصل مختلف به خوبی تشخیص دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون آینه نیکون مدل Nikon Z8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون آینه نیکون مدل Nikon Z8"، کلیک کنید.