مرگ جوان ۱۷ ساله در آتس سوزی منزل مسکونی در یاسوج

مرگ جوان ۱۷ ساله در آتس سوزی منزل مسکونی در یاسوج

گیلی نت/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در یاسوج جوان ۱۷ ساله را کشت، پدر و دو فرزند دیگر را راهی بیمارستان کرد.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در یاسوج منطقه «تلخسرو» که ساعت ۲۳:۵۲ دوشنبه شب هشتم مردادماه ۱۴۰۳ رخ داد، سریعاً دو دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، اقدامات حمایتی و درمانی را آغاز کردند و سه مصدوم این حادثه که دچار مسمومیت تنفسی و خفگی شده بودند توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج منتقل شدند.

نیکویی نژاد اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه یک جوان ۱۷ ساله، به علت شدت سوختگی جان باخت.

به گزارش گیلی نت، وی بیان کرد: دلیل وقوع این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ جوان ۱۷ ساله در آتس سوزی منزل مسکونی در یاسوج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ جوان ۱۷ ساله در آتس سوزی منزل مسکونی در یاسوج"، کلیک کنید.