بازداشت ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه

بازداشت ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری سه قاتل و شرور مسلح در محور کرمان-بردسیر خبر داد.

به گزارش گیلی نت، سرهنگ علی پورنخعی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت اخباری از مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر شناسایی سه قاتل و شرور مسلح و تردد آنها با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور کرمان_بردسیر، تیم‌های عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی برای توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران فرماندهی گردان‌های تکاوری ابوذر بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر با بیان اینکه در پرونده هر سه متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه، درگیری با مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای تکمیل پرونده تحویل عوامل انتظامی و مراجع قضایی شهرستان بردسیر شدند.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۳ شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی یگان ویژه"، کلیک کنید.