برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R1

Canon EOS R1 برای عکاسان حرفه ای از جمله عکاسان خبری، ورزشی و حیات وحش طراحی شده است که سرعت، دقت و قابلیت اطمینان را می طلبند. این دوربین بدون آینه که پرچمدار سری EOS R است، دارای سنسور انباشته BSI (سنسور انباشته BSI) با وضوح 24 مگاسایت ما، پردازنده شتاب دهنده DIGIC، نسل جدید فوکوس خودکار هوشمند Dual Pixel و طراحی بادوام است. این ویژگی ها به دوربین اجازه می دهد در شرایط مختلف و سخت عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و نیازهای عکاسان حرفه ای را برطرف کند.

توابع اساسی

سنسور پشته و پردازنده DIGIC Accelerator

سنسور 24.2 مگاسایت مای فول فریم: سنسور پشته ای 24.2 مگاسایت مای با نور پشتی سرعت خواندن بالا و سرعت عکسبرداری پیاپی 40 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی را ارائه می دهد. این سنسور همچنین دید بدون تاری و کاهش قابل توجه انحراف شاتر را فراهم می کند. طراحی با نور پشت و پردازش جدید DIGIC Accelerator همچنین به تولید تصاویر واضح و با وضوح بالا کمک می کند. این سنسور همچنین دارای حساسیت بومی تا ISO 102400 است و از یک شبکه عصبی برای کاهش نویز برای تصاویر واضح در شرایط کم نور استفاده می کند.

عکاسی پیوسته و پیش پیوسته

سرعت عکاسی پیاپی 40 فریم بر ثانیه: این دوربین با سرعت عکاسی پیاپی 40 فریم در ثانیه این قابلیت را فراهم می کند تا قبل از اینکه شاتر را تا آخر فشار دهید، در مدت زمان 0.5 ثانیه به صورت پیوسته 20 فریم عکس بگیرید. این ویژگی به عکاسان کمک می‌کند که هرگز یک لحظه حیاتی را از دست ندهند. به عبارت دیگر، وقتی دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید، تصاویر تا نیم ثانیه قبل بافر می شوند. EOS R1 همچنین دارای یک شاتر مکانیکی است که از سرعت عکسبرداری پیوسته تا 12 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. این ویژگی ها به عکاسان این امکان را می دهد که در موقعیت های سریع و بحرانی بهترین کار را انجام دهند و تمام جزئیات مهم را ثبت کنند.

روی دوربین زوم کنید

این دوربین از یادگیری عمیق برای دو برابر کردن تعداد سایت ما ها به صورت افقی و عمودی استفاده می کند و یک عکس 96 مگاسایت مای در حدود 10 ثانیه تولید می کند. این مقیاس‌گذاری را می‌توان پس از ثبت تصویر اصلی انجام داد و همچنین می‌توان آن را هنگام برش تصاویر در دوربین انجام داد. این ویژگی به عکاسان کمک می کند بدون نیاز به تجهیزات اضافی یا نرم افزارهای پیچیده، تصاویری با وضوح بسیار بالا و کیفیتی بی نظیر ایجاد کنند.

پردازنده DIGIC X و شتاب دهنده DIGIC

یکی از اجزای حیاتی که به EOS R1 اجازه می‌دهد به توانایی‌های خاص خود دست یابد، پردازنده کاملاً جدید DIGIC Accelerator است که مکمل پردازنده اثبات‌شده DIGIC X است قابلیت فوکوس خودکار، بنابراین پردازنده DIGIC X به طور کامل به عنوان یک پردازشگر تصویر عمل می کند. ترکیب این دو پردازنده مجزا به دوربین اجازه می دهد تا داده های عظیم را بهتر پردازش کند، وظایف همزمان را با سرعت بالا انجام دهد و به کیفیت و دقت ویژگی های یادگیری عمیق مانند زوم درون دوربین و کاهش نویز شبکه عصبی کمک کند.

حالت‌های نوردهی خودکار و تعادل رنگ سفید خودکار از یادگیری عمیق استفاده می‌کنند.

اندازه گیری فاصله نوری 6144 ناحیه برای دقت بالا در شرایط نوری مختلف

تثبیت‌کننده تصویر همزمان، تثبیت‌کننده تصویر داخلی دوربین را با تثبیت‌کننده تصویر مبتنی بر لنز ترکیب می‌کند. این ویژگی به دوربین کمک می کند تا حتی در صورت لرزش دوربین، تصاویر و فیلم های واضح و پایدار تولید کند.

پشتیبانی از ضبط ویدیوی ضد سوسو و فرکانس بالا

لرزش سنسور تعویض دنده

برای تیز و پایدار نگه داشتن عکس‌ها و فیلم‌ها، EOS R1 از یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر جامع با استفاده از سه روش مختلف استفاده می‌کند: سنسور تغییر در دوربین، اپتیکال و سیستم دیجیتال مستقل به نام Movie Digital IS برای فیلم‌برداری.

سنسور شیفت پنج محوره در بدنه دوربین: این سیستم با تمامی لنزها سازگار است و به طور کلی به کاهش اثرات لرزش دوربین کمک می کند و برای عکاسی شارپ دستی با سرعت شاتر پایین موثر است.

سیستم کنترل هماهنگ IS می‌تواند تثبیت‌کننده تصویر حتی قوی‌تری را هنگام استفاده با لنز RF ارائه دهد. تا 8.5 استاپ در مرکز قاب و 7.5 توقف در طرفین.

برای فیلمبرداران، Movie Digital IS یک سیستم تثبیت کننده الکترونیکی است که به کاهش تاری در نواحی محیطی کمک می کند تا فیلمبردار بهتر بتواند به صورت دستی فیلم بگیرد.

نسل بعدی فوکوس خودکار

فوکوس خودکار هوشمند Dual Pixel

علاوه بر سرعت، عملکرد فوکوس خودکار برگ برنده دوربین پرچمدار است. قابلیت‌های فوکوس خودکار R1 برای تشخیص، ردیابی و حفظ فوکوس حیاتی روی سوژه‌های متحرک بهینه‌سازی شده‌اند. حتی زمانی که در هنگام عکسبرداری به طور موقت پشت اشیاء دیگر قرار می گیرند. این سیستم Dual Pixel با چندین ویژگی و عملکرد ردیابی بهبود یافته است تا آن را به هوشمندترین و بصری ترین سیستم فوکوس در دوربین EOS تبدیل کند.

فوکوس خودکار Dual Pixel Cross-type: فوکوس دقیق‌تر و پاسخ‌گوتر در صحنه‌هایی با جزئیات خطی زیاد، مانند پرده‌های پنجره، دیوارهای آجری یا چوبی، یا پس‌زمینه‌های بافت‌دار.

فوکوس تا -7.5 EV برای عکس ها و -5.5 EV برای فیلم: توانایی عکاسی در نور بسیار کم.

سیستم تشخیص فاز 4897 نقطه ای: تشخیص خودکار افراد، حیوانات (سگ، گربه، پرندگان و اسب) و وسایل نقلیه، با تشخیص چشم و اولویت بندی چشم چپ یا راست.

اولویت عمل و تشخیص و ردیابی شی

یکی از مزایای اصلی شتاب دهنده DIGIC یک حالت فوکوس جدید است که مخصوص عکاسی ورزشی و اکشن طراحی شده است: اولویت اقدام. این حالت فوکوس هوشمند حرکات سوژه خاص را تشخیص می دهد و به طور خودکار منطقه AF را به سمت پخش کننده ای که حرکت شناسایی شده را انجام می دهد حرکت می دهد. حرکاتی مانند تیراندازی، پاس دادن، پریدن و غیره.

در حال حاضر فعالیت های فوتبال، بسکتبال و والیبال را تشخیص می دهد و می تواند اطلاعات توپ، مفصل، تنه، سر و حرکت را برای ردیابی تجزیه و تحلیل کند. این حالت می تواند اشیاء خاصی را تشخیص دهد و از آن اطلاعات به همراه حرکات شناسایی شده برای تعیین محل تمرکز در صحنه هنگام باز شدن عمل استفاده کند.

عکاس می تواند یک دکمه اقدام سفارشی را برای روشن و خاموش کردن سریع اولویت اقدام تنظیم کند.

اولویت فرد از قبل ثبت شده: به شما امکان می دهد تا قبل از ضبط یک رویداد حداکثر 10 نفر مختلف را در دوربین ثبت کنید. این اطلاعات ذخیره می‌شود و برای اولویت‌بندی اینکه روی کدام شخص باید تمرکز کند، استفاده می‌شود.

تشخیص هوشمند سوژه: به حفظ فوکوس واضح روی سوژه کمک می کند. حتی زمانی که توسط یک شی ثانویه در کادر پنهان یا ماسک شده باشد.

توانایی استفاده از اولویت عمل با تیراندازی مداوم: لحظه حیاتی را از دست ندهید.

AF با کنترل چشم

روش Eye Control AF از EOS R3 به عاریت گرفته شده است. R1 همچنین روش منحصر به فرد Eye Control AF را به ارث برده است که به شما امکان می دهد به سادگی به جایی که می خواهید فوکوس کنید نگاه کنید و سپس با فشار دادن دکمه فعال سازی AF ناحیه AF به طور خودکار به آنجا منتقل می شود. R1 این ابزار را بهبود بخشید. این بهبود با تشخیص سریعتر دو برابر و الگوریتم تشخیص خط دید اصلاح شده و همچنین سازگاری بیشتر با ضخامت های مختلف پلک ها، طول مژه ها، نحوه نگه داشتن دوربین و حتی اگر عکاس از عینک استفاده می کند، به دست می آید.

قابلیت اطمینان و طراحی حرفه ای

منظره یاب OLED (9.44 میلیون نقطه) و LCD عقب

منظره یاب OLED 9.44 میلیون نقطه ای دارای بزرگنمایی 0.9 برابر برای مشاهده راحت، شفاف و روشن در سطح چشم است. وضوح و بزرگنمایی برای شرایط مختلف دید مناسب است و برای کاربران عینک ایده آل است. طراحی نوری منظره یاب نیز برای وضوح بیشتر بهبود یافته است. علاوه بر این، برخی از عناصر نوری در منظره یاب در یک ساختار گیلی نت و موم قرار گرفته اند که به جلوگیری از مه آلود شدن در شرایط دما یا رطوبت شدید کمک می کند.

منظره یاب الکترونیکی دارای پنل 9.44 میلیون نقطه ای است که سه برابر روشن تر از R3 است.

عملکرد OVF Simulation View Assist تصویربرداری و نورپردازی منظره یاب نوری را تقلید می کند و به ارزیابی بهتر نور صحنه در شرایط نوری مختلط کمک می کند.

LCD 3.0 اینچی حساس به لمس با 2.1 میلیون نقطه در پشت: دارای طراحی چند زاویه ای است که به عملکرد بهتر در زوایای بالا و پایین کمک می کند.

کیفیت ساخت برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

نمای بیرونی آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و آب: به طور کامل در تمام درزها و پشت هر دکمه گیلی نت و موم شده است.

دستگیره عمودی یکپارچه: ارگونومی بهبود یافته و گرفتن راحت تر در طول روز، با لاستیک به روز شده برای راحتی و کشش بیشتر.

باتری لیتیوم یونی LP-E19 با ظرفیت بالا: منبع انرژی قابل اعتماد و بادوام.

دو پورت کارت حافظه CFexpress نوع B: از ضبط با سرعت بالا و نرخ بیت بالا، ضبط پروکسی و جداسازی نوع فایل برای گردش کار پس از تولید آسان تر پشتیبانی می کند.

تنظیم عکاسی دوگانه (عکس و ویدیو): امکان ضبط همزمان تصاویر 17 مگاسایت مای JPEG بر روی یک کارت و ویدئوی 30p FHD روی کارت دیگر را بدون وقفه در ویدیو فراهم می کند.

به عنوان یک ابزار حرفه ای، R1 می تواند به راحتی در یک گردش کار موجود ادغام شود: اتصال به دستگاه های ضبط اختیاری، اتصال از طریق اترنت، اتصال به فلش خارجی یا آپلود فایل برای FTP.

پورت HDMI با اندازه کامل: خروجی ویدیو به ضبط کننده یا مانیتور خارجی

پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C: اتصال، انتقال داده و شارژ باتری دوربین

پورت اترنت: اتصال LAN سیمی 2.5GBASE-T برای انتقال فایل FTP

کفش چند منظوره: عملکردهای جانبی بیشتر و تغذیه برخی لوازم جانبی بدون نیاز به باتری جداگانه

پشتیبانی از Wi-Fi 6E/Wi-Fi 6 و بلوتوث کم انرژی: انتقال و کنترل بی سیم، پشتیبانی از image.canon و Frame.io

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R1"، کلیک کنید.