برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1F رنگ سفید همراه با لوازم ولاگری

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1F رنگ سفید همراه با لوازم ولاگری

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1F رنگ سفید همراه با لوازم ولاگری

بررسی و خرید دوربین کامپکت Sony ZV-1F

ZV-1F یک دوربین جیبی جمع و جور با سنسور 1 اینچی و لنز واید با فاصله کانونی معادل 20 میلی متر است که به ویژه برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی طراحی شده است. لنز واید این دوربین میدان دید وسیعی دارد و به کاربران اجازه می دهد بدون استفاده از مونوپاد سلفی های دسته جمعی بگیرند. لنز این دوربین زوایای وسیع تری را نسبت به چشم انسان پوشش می دهد و همین امر امکان ثبت تصاویر خیره کننده را هم در داخل و هم در فضای باز فراهم کرده است. وزن کم و ابعاد کوچک این دوربین باعث می شود تا آن را به راحتی با خود حمل کنید و تمام خاطرات و لحظاتی را که در حال حاضر در حال رخ دادن است با کیفیت بالا ثبت کنید. صفحه نمایش لمسی چرخشی 3 اینچی به همراه میکروفون جهت دار سه کپسولی این دوربین قابلیت عکسبرداری و سلفی کامل را فراهم می کند. در مراسم معرفی این دوربین، ویژگی های جالب آن مانند تاری پس زمینه، فوکوس خودکار تشخیص چشم، حالت نوردهی خودکار با اولویت چهره، رابط کاربری آسان و صفحه نمایش 3 اینچی جدید مورد تحسین مخاطبان قرار گرفت.

فوکوس خودکار سریع و هوشمند

سیستم فوکوس خودکار این دوربین از نوع تشخیص کنتراست بوده و دارای 425 نقطه است که سطح وسیعی از کادر را پوشش می دهد. این سیستم بسیار دقیق است و می توانید با آن فیلم های بسیار واضح ضبط کنید. با وجود قابلیت تشخیص چشم، دوربین به طور خودکار چشم و صورت افراد و حیوانات را تشخیص می دهد و این نوع اشیا همیشه در فوکوس خواهند بود. همچنین، برای تغییر محدوده فوکوس به فاصله کانونی دلخواه، کافی است روی محدوده مورد نظر روی صفحه دوربین ضربه بزنید. همچنین با وجود حالت نوردهی خودکار با اولویت چهره، چهره افراد به شکل روشن تری ثبت می شود.

دستیابی به بوکه با لمس یک دکمه

با فشار دادن سوئیچ بوکه روی بدنه دوربین ZV-1F به راحتی پس زمینه های تار و بدون فوکوس با کیفیت حرفه ای ایجاد می شود. سنسور بزرگ یک اینچی و دیافراگم بسیار بالا f/2 باعث ایجاد بوکه اپتیکال و واقعی می شود. کافی است این تابع را فعال کنید تا جسم شما از محیط جدا شود.

حالت های ثبت رنگ برای سلیقه های مختلف

با این دوربین می توانید تصاویری متناسب با سلیقه شخصی خود ثبت کنید. به طور پیش فرض 10 حالت رنگی مختلف در تنظیمات این دوربین وجود دارد که بدون نیاز به ویرایش حرفه ای، فیلم ها را با کیفیت رنگی حرفه ای ارائه خواهند کرد. همچنین در کنار این دوربین رنگ و وضعیت پوست افراد به بهترین شکل ممکن در فیلم و عکس ثبت خواهد شد. دوربین بدون نیاز به تنظیمات خاصی قادر است رنگ پوست افراد را با دقت بالایی تشخیص دهد و تصاویر را به صورت زنده و طبیعی ثبت و ذخیره کند.

هنگام راه رفتن بدون تکان دادن تصاویر ضبط کنید

نمایش دنیای اطراف خود به مخاطبان همیشه ایده خوبی برای گرفتن یک ویدیوی دیدنی است، اما اگر اثرات لرزش دست و لرزش ناخواسته دوربین در ویدیوهای شما مشهود است. اثربخشی محتوای بصری شما کاهش می یابد. دوربین ZV-1F قادر به ثبت تصاویر تثبیت شده حتی در هنگام راه رفتن است. با استفاده از حالت فعال، می توانید تثبیت کننده تصویر دوربین را فعال کرده و تاری حرکت را به حداقل برسانید.

آهنگ آهسته و هایپرلپس

با استفاده از این دوربین می توانید به راحتی فیلم های اسلوموشن یا با سرعت بالاتر از حد معمول ضبط کنید. با فشار دادن دکمه های Slow و Fast می توانید سرعت فیلم را کم یا زیاد کنید. در حالت حرکت آهسته می توانید سرعت فیلم ها را تا 5 برابر و در حالت هایپرلپس تا 60 برابر سرعت ویدیوها را کاهش دهید.

به گوشی هوشمند متصل می شود و می توان از آن به عنوان وب کم استفاده کرد

با استفاده از برنامه Imaging Edge Mobile Plus و Wi-Fi، می توانید عکس ها و فیلم های ذخیره شده در دوربین Sony ZV-1F را به راحتی به گوشی خود انتقال دهید. علاوه بر این، با اتصال این دوربین به دستگاه های سازگار از طریق درگاه USB، می توان به یک وب کم با کیفیت تبدیل شد. در این حالت سنسور 1 اینچی، پروفایل های رنگی Creative Look و سه میکروفون کپسولی جهت دار این دوربین، پخش زنده با کیفیت بالایی را در اختیار بینندگان شما قرار می دهد.

توابع دیگر

امکان ضبط فیلم با کیفیت بالا در شرایط کم نور، حتی دستیابی به بوکه با کیفیت بالا در شرایط کم نور وجود دارد.

باتری بادوام این دوربین از طریق درگاه USB روی بدنه دوربین قابل شارژ است. بنابراین می توانید باتری را در حین استفاده از دوربین شارژ کنید.

این دوربین با دسته دستی GP-VPT2BT سازگاری دارد که در صورت ارائه این دسته دستی تصویر پایدارتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان از این دسته دستی به عنوان سه پایه نیز استفاده کرد. همچنین دکمه های اصلی روی این دسته وجود دارد.

قابلیت اتصال میکروفون خارجی برای ضبط صدا با کیفیت بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1F رنگ سفید همراه با لوازم ولاگری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت سونی مدل Sony ZV-1F رنگ سفید همراه با لوازم ولاگری"، کلیک کنید.