برسی دوربین فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM X-H2 همراه با لنز XF 16-80mm f/4 R OIS WR

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM X-H2 همراه با لنز XF 16-80mm f/4 R OIS WR

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM X-H2 همراه با لنز XF 16-80mm f/4 R OIS WR

بررسی و خرید دوربین فوجی فیلم X-H2

FUJIFILM X-H2 یک دوربین بدون آینه با سنسور APS-C است که مرزهای دوربین های APS-C را تغییر داده است. این دوربین دارای سنسور 40 مگاسایت مای BSI بسیار با کیفیت و بسیاری از ویژگی های جالب در بدنه سری X است. این دوربین بهترین دوربین سری فوجی X در حال حاضر یا به عبارتی در زمان عرضه به حساب می آید. دوربین فوجی X-H2 بسیاری از ویژگی های دوربین های رده بالا و متوسط ​​سری GFX را شامل می شود، بر این اساس امکان ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالا، با جزئیات و بازتولید رنگ بسیار دقیق وجود دارد که قبل از تولید این دوربین چنین گزینه ای برای دوربین های سنسور برش وجود نداشت. وجود چنین قابلیت ها و ویژگی های رده بالایی در بدنه کوچک سری X برای این محصول برجسته است.

سنسور X-Trans 5 BSI و پردازش 64 بیتی

X-H2 یک انتخاب ایده آل برای عکاسی معماری، مسافرت و منظره است. وجود سنسور 40 مگاسایت مای X-Trans 5 HR با طراحی BSI نسبت به نسل های قبلی دوربین های سری X باعث افزایش وضوح تصویر در شرایط کم نور شده است فیلتری که تعصب موآر را کاهش می دهد و رنگ های واقعی تری را در تصاویر به دست می آورد. علاوه بر این، طراحی BSI این سنسور باعث کاهش نویز، بهبود رنگ ها و وضوح تصویر شده است. علاوه بر دو نکته فوق، طراحی این سنسور به گونه ای است که انحراف کرکره غلتکی و سایر انحرافات حرکتی تا حد زیادی کاهش می یابد که در نتیجه می توان از این دوربین برای گرفتن عکس و فیلم در شرایطی که سوژه ها حرکت با سرعت بالا لازم به ذکر است که وضوح بسیار بالای این دوربین امکان زوم دیجیتال 2 برابر و محدوده دینامیکی 13 استاپ را در این دوربین فراهم می کند.

پردازنده X 5

در کنار سنسور جدید و باکیفیت دوربین X-H2، یک پردازنده جدید به نام X-Processor 5 نیز وجود دارد. این پردازنده می تواند داده ها را با فرمت 64 بیتی پردازش کند که سرعتی 3 برابری نسبت به X-T4 ارائه می دهد. دوربین هم در فیلمبرداری و هم در عکاسی. وجود این پردازنده در فیلمبرداری امکان فیلمبرداری با بیت ریت 720 مگابایت بر ثانیه را فراهم کرد.

وجود این پردازنده جدید در عکاسی منجر به پردازش سریعتر و در نتیجه امکان عکاسی با کیفیت بالاتر از اجسام متحرک شد. هنگام کار با شاتر الکترونیکی، این دوربین می تواند 202 تصویر را با فرمت Raw فشرده نشده با سرعت 20 فریم بر ثانیه و حافظه بافر ضبط کند. علاوه بر این، هنگام استفاده از شاتر مکانیکی، این دوربین می تواند با سرعت 15 فریم در ثانیه در حالت پیاپی عکاسی کند، در این حالت می توان بیش از 1000 تصویر را بدون توقف عکاسی پیاپی ثبت کرد.

ضبط ویدیوی داخلی در حالت‌های 4K 120p و 8K 30p

دوربین فوجی فیلم X-H2 علاوه بر تمرکز بر طراحی دوربین در زمینه عکاسی، گزینه های عکاسی زیادی را نیز در اختیار کاربران قرار داد. این دوربین از رزولوشن داخلی 4:2:2 10 بیتی با رزولوشن 8K با 30 فریم بر ثانیه و در حالت های DCI/UHD با وضوح 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و با وضوح Full HD تا 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. انواع کدک ها از جمله H.265 و سه حالت کدک مختلف ProRes شامل: 422 Bitrate بالا (HQ)، 422 Standard و 422 More Compression (LT) هنگام عکاسی با این دوربین در دسترس کاربر قرار خواهند گرفت. همچنین محدودیت زمانی فیلمبرداری در تنظیمات دوربین در تمامی رزولوشن ها و نرخ فریم برابر با 160 دقیقه است که با اتصال فن خارجی می توان این مدت را تا 240 دقیقه افزایش داد.

با استفاده از ضبط کننده با فرمت Raw عکس بگیرید

X-H2 با استفاده از پورت HDMI با اندازه کامل و اتصال دوربین به ضبط کننده ای که از این ویژگی پشتیبانی می کند، می تواند ویدیوهای 12 بیتی را با فرمت Raw ضبط کند. همچنین امکان استفاده از پروفایل های F-Log یا F-Log 2 در این حالت وجود دارد، لازم به ذکر است که در هر دو فرمت امکان فیلمبرداری با وضوح 8K با استفاده از کل سطح سنسور وجود دارد.

فوکوس خودکار ترکیبی بهینه شده همراه با هوش مصنوعی برای یادگیری عمیق

به لطف پردازنده قدرتمند X-Processor 5 در این دوربین، عملکرد فوکوس خودکار سریعتر و کارآمدتر از نسل های قبلی این سری دوربین است. سیستم فوکوس هیبریدی این دوربین با استفاده از 425 نقطه تشخیص فاز و حساسیت بسیار بالای -7EV، عملکرد بسیار خوبی را در شرایط نور بسیار کم ارائه می دهد. همچنین با وجود فناوری یادگیری عمیق و الگوریتم های تطبیقی ​​هوش مصنوعی، فوکوس خودکار این دوربین قادر به تشخیص و ردیابی سوژه های مختلف خواهد بود.

در حالت Pixel Shift عکس بگیرید

در حالت Pixel Shift Multishot، دوربین چندین عکس متوالی را ثبت می کند. در هنگام ضبط این سری از تصاویر، حسگر دوربین نیم سایت ما جابجا می شود. با قرار دادن دوربین در این حالت در نهایت می توانید خروجی تصاویر ضبط شده را با نرم افزار Pixel Shift Combiner ترکیب کرده و تصویری با وضوح 160 مگاسایت ما دریافت کنید.

تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS)

تثبیت کننده تصویر سنسور سوئیچ این دوربین می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 7 استاپ خنثی کند. این سیستم با اکثر لنزهای سری X سازگار است در نتیجه این مشکل، امکان تنظیم سرعت شاتر در شرایط نوری دشوار برای عکاسان وجود دارد. همچنین می توانید از تثبیت کننده دیجیتال این دوربین در هنگام فیلمبرداری استفاده کنید.

اتصالات و پورت ها

پورت HDMI با اندازه کامل برای فیلمبرداری خارجی با ضبط کننده

پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C با پشتیبانی از اتصال به اینترنت، انتقال داده و شارژ باتری دوربین

پورت هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری برای کنترل بیشتر ضبط

پورت همگام سازی کامپیوتر برای اتصال فلش

پورت 2.5 میلی متری برای اتصال ریموت با سیم

بلوتوث داخلی و Wi-Fi برای انتقال تصویر بی سیم به تلفن های همراه و کنترل دوربین از راه دور

حالت های شبیه ساز فیلم

حالت‌های شبیه‌ساز فیلم به کاربران اجازه می‌دهد حالت‌ها را به فیلم‌های مختلف فوجی‌فیلم که در دوربین‌های فیلم استفاده شده‌اند اضافه کنند. حالت های شبیه ساز فیلم در این دوربین عبارتند از: rovia، Velvia، Astia، Classic Chrome، Classic Neg.، Nostalgic Neg.، Pro Neg. سلام پرو نگ. استاندارد، Eterna، Eterna Bleach Bypass، Acros، Monochrome و Sepia.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM X-H2 همراه با لنز XF 16-80mm f/4 R OIS WR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM X-H2 همراه با لنز XF 16-80mm f/4 R OIS WR"، کلیک کنید.