برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z30

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z30

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z30

دوربین بدون آینه نیکون Z30 را مشاهده و خریداری کنید

نیکون Z30 یک دوربین کامپکت است که به طور خاص برای تولید محتوا، وبلاگ نویسی و پخش زنده طراحی شده است. خروجی تصویر این دوربین کیفیت قابل توجهی دارد و همچنین قابلیت فیلمبرداری 4K و وجود سنسور بزرگ 20.8 مگاسایت مای با فرمت DX و طراحی بهینه این دوربین vlogging باعث ارتقای کیفیت محتوای ویدیویی کاربران خواهد شد.

فیلمبرداری و پخش

این دوربین دارای سنسور 20.8 مگاسایت مای با فرمت DX است که هم قابلیت فیلمبرداری جالبی را به دوربین می دهد و هم نیکون Z30 را به یک دوربین توانمند در عکاسی تبدیل می کند.

قابلیت ضبط ویدیوی UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و Full HD 120p برای فیلمبرداری اسلوموشن

فیلمبرداری مداوم تا 2 ساعت و 15 دقیقه برای استفاده در مستندها و موقعیت های دیگر

در این دوربین امکان پخش زنده در حالت های Full HD 60p و 4K 30p وجود دارد. علاوه بر این دوربین Z30 با بسیاری از اپلیکیشن های ویدئو کنفرانس سازگاری دارد و به عبارت دیگر به راحتی می توان از آن به عنوان وب کم استفاده کرد.

برای عکس‌های ویدیویی بسیار طولانی، پخش جریانی یا موقعیت‌های دیگری که دوربین نیاز به استفاده طولانی مدت دارد، دوربین Z30 را می‌توان از طریق درگاه USB Type-C نیز شارژ کرد.

فرصت های عکس

  • سنسور بزرگ با فرمت DX این دوربین قابلیت کار در شرایط کم نور را دارد و تصاویر ثبت شده در چنین شرایطی با وضوح بالا و نویز کم خواهند بود. محدوده حساسیت ISO در این دوربین در هنگام عکاسی از 100 تا 51200 و در هنگام فیلمبرداری از 100 تا 25600 قابل تنظیم است.
  • با این دوربین امکان عکاسی مداوم با سرعت 11 فریم بر ثانیه وجود دارد و با توجه به این ویژگی می توان از سوژه های متحرک با سرعت بالا عکسبرداری کرد.
  • با این دوربین امکان ادغام عکس ها و فیلم ها و ساخت فیلم های تایم لپس وجود دارد.
  • در تنظیمات این دوربین حالت ها و فیلترهای پیش فرض وجود دارد که با آن می توانید تصاویر و فیلم ها را از طریق دوربین ویرایش کنید.

ویژگی های وبلاگ نویسی

  • این دوربین برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا طراحی شده است. دوربین بدون آینه نیکون Z30 دارای قابلیت های فنی و کنترلی متعددی است که آن را برای استفاده در تولید محتوا و وبلاگ نویسی ایده آل می کند.
  • بدنه جمع و جور این دوربین مجهز به صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است که در تمامی زوایا قابل تنظیم است.
  • وجود چراغ نشانگر در جلوی دوربین به کاربر نشان می دهد که دوربین در حال فیلمبرداری است.
  • این دوربین دارای میکروفون داخلی استریو می باشد. علاوه بر این، یک پورت 3.5 میلی متری برای استفاده از میکروفون های خارجی روی بدنه تعبیه شده است. همچنین امکان اتصال بادگیر به میکروفون داخلی دوربین نیز وجود دارد.
  • دوربین نیکون Z30 دارای تثبیت کننده دیجیتال E-VR است که می توان از آن برای کاهش اثر لرزش ناخواسته دست در خروجی هنگام استفاده از دوربین دستی استفاده کرد.

فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد

  • این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار هیبریدی است که از روش های تشخیص کنتراست و تشخیص فاز برای فوکوس خودکار سریع و دقیق استفاده می کند. این سیستم هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری موثر است.
  • سیستم فوکوس خودکار این دوربین از تشخیص چشم پشتیبانی می کند. این سیستم می تواند با تشخیص چهره، فوکوس دوربین را روی چشم های سوژه قفل کند.
  • قابلیت ردیابی چشم و صورت این دوربین می تواند افراد، سگ ها و گربه ها را تشخیص دهد و فوکوس روی این سوژه ها حتی در هنگام حرکت قفل شود.
  • این دوربین برای عکاسی از محصولات بسیار مناسب است. به محض قرار گرفتن محصول یا چیز دیگری در نزدیکی دوربین، فوکوس خودکار روی سوژه تنظیم می شود.

اتصالات و راه اندازی

  • این دوربین مجهز به بلوتوث و وای فای است و با استفاده از اپلیکیشن اسنپبریج می توانید دوربین را از گوشی یا تبلت خود کنترل کنید و یا عکس و فیلم را به آن ها انتقال دهید.
  • روی بدنه این دوربین، دکمه؟ یکی وجود دارد که می تواند برای دریافت اطلاعات جامع در مورد تنظیمات دوربین استفاده شود. حالت خودکار نیز در این دوربین وجود دارد که با استفاده از آن در شرایط مختلف، تنظیمات به صورت خودکار روی مقادیر ایده آل تنظیم می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z30"، کلیک کنید.