چرا از دستگاه کاور زن توالت فرنگی استفاده کنیم؟

دستگاه روکش توالت فرنگی گلدن شیدور پاسخی به نیازهای بهداشتی مردم در عصر جدید 

شیوع گسترده بیماری کوئید 19 در سطح جهان و اثرات مخربی که این بیماری بر سلامتی و سبک زندگی مردم به جای گذاشت، بار دیگر ضرورت توجه ویژه به بهداشت فردی و عمومی را یادآور شد. کشورهایی که از سطح بهداشت عمومی پایین تری برخوردار بودند، تلفات بیشتری را در سایه کرونا تجربه کردند.

اماکن عمومی و محیط های پرتردد، تبدیل به پرخطرترین مناطق انتقال این ویروس شدند و عمده تفکرات و پروتکل های بهداشتی، به ایمن سازی این مناطق متمرکز گردید. از جمله مکانهایی که احتمال انتقال ویروس، قارچ، باکتری و … در آنها بالاست، سرویس های بهداشتی عمومی است.

سرویس های بهداشتی به دلیل فضای محدود و در عین حال پررفت و آمد، می توانند کانونی برای انتقال انواع بیماری ها باشند. بدیهی است این موضوع درخصوص سرویس های فرنگی، چشمگیرتر است.

توالت های فرنگی، به دلیل تماس بدن افراد با نشیمن و استفاده مداوم توسط افراد مختلف، می توانند ناقل بیماری های مختلف بوده و باعث ایجاد حساسیت های پوستی شوند.

همه موارد فوق، سبب گردید استفاده از دستگاه کاور زن توالت فرنگی پارچه ای و کاغذی روز به روز کاربرد وسیع تری پیدا کند. این روکش ها، به عنوان یک محافظ، مانع تماس مستقیم بدن با نشیمن توالت فرنگی شده و نقش بازدارندگی در انتقال ویروس را ایفا می نمایند.

هرچند، این نوع روکش های توالت فرنگی نیز مسائل و مشکلات خاص خود را داشته اند؛ ورود آنها به لوله های فاضلاب و گرفتگی لوله ها، جابجایی آنها هنگام نشستن و بلند شدن، خیس شدن و انتقال رطوبت، لزوم استفاده از استند یا مخزن جهت نگهداری روکش ها در سرویس بهداشتی، کثیف و آلوده سازی کف سرویس بهداشتی، پر شدن مداوم سطل زباله و … از جمله دردسرهایی بوده است که این نوع روکش ها با خود به همراه داشته اند.

اما عرضه دستگاههای کاورزن توالت فرنگی، نقطه عطفی در بهبود سطح بهداشت فردی و عمومی هنگام استفاده از سرویس های فرنگی بود.

این دستگاههای هوشمند و تمام اتوماتیک، به ویژه در مدل های دارای سنسور (چشمی) بدون کوچک ترین تماس فیزیکی، رول نایلونی نو و درجه 1 در اختیار استفاده کننده از سرویس بهداشتی قرار می دهد و پس از استفاده، با قرار دادن دست روبروی سنسور، نایلون کثیف را جمع نموده و نایلون جدید در اختیار استفاده کننده بعدی قرار می دهد.

خوشبختانه در کشور ما نیز با بالا رفتن فرهنگ استفاده از توالت های فرنگی، میزان استفاده از دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی در حال افزایش است. اکثر شرکتها، رستورانها، هتلها، مراکز درمانی، اماکن تجاری و مراکز فرهنگی- ورزشی، هنگام خرید و نصب توالت فرنگی، دستگاه روکش اتوماتیک سرویس فرنگی را نیز به عنوان یک کالای مکمل، در سبد خرید خود لحاظ می کنند.

مکانیزم عملکرد این دستگاه بدین صورت است که پس از نصب بر روی توالت فرنگی، دستگاه رول به طور اتوماتیک، پوشش نایلونی مخصوصی را در قسمت تماس بدن با سرویس قرار می دهد تا هنگام استفاده، از تماس مستقیم بدن با سطح سرویس فرنگی جلوگیری شود. پس از استفاده، با فشردن دکمه یا قرار دادن دست در مقابل سنسور مخصوص، دستگاه به صورت اتوماتیک، رول را تعویض کرده و رول جدیدی را جایگزین می سازد.

– استفاده از سرویس فرنگی بدون خطر ابتلاء به بیماری های عفونی و قارچی

– مناسب سرویس های عمومی هتلها، شرکتها، رستورانها، مراکز درمانی، اماکن ورزشی، مجتمع های اداری و تجاری و …

– قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی بالای دستگاه و سهولت کارکرد

– نصب بسیار سریع و آسان و قابلیت جابجایی

– کم هزینه بودن رول مصرفی

– جلوگیری از ایجاد جرم و رسوبات در سطح سرویس فرنگی

در واقع، به واسطه دستگاه روکش بهداشتی توالت فرنگی «نویسانی»، علاوه بر حفظ بهداشت فردی، پاکیزگی و تمیزی سرویس بهداشتی خود را نیز شاهد خواهید بود.

در صورت تایید سرویس فرنگی و تصمیم به خرید از سوی مشتری، پرسنل نصاب ظرف حداکثر 24 ساعت جهت نصب دستگاه به آدرس مشتری اعزام خواهند شد. پس از نصب دستگاه و ارائه برگه گارانتی، فرد نصاب موظف است شیوه استفاده از دستگاه، چگونگی تعویض رول، شارژ باتری، روش نظافت دستگاه و … را به مشتری یا پرسنل خدماتی ایشان آموزش دهد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا از دستگاه کاور زن توالت فرنگی استفاده کنیم؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا از دستگاه کاور زن توالت فرنگی استفاده کنیم؟"، کلیک کنید.