برسی دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X-T30 + 18-55mm رنگ نقره‌ای

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X-T30 + 18-55mm رنگ نقره‌ای

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X-T30 + 18-55mm رنگ نقره‌ای

دوربین فوجی فیلم X-T30 را مشاهده و خریداری کنید

دوربین X-T30 فوجی فیلم یکی از دوربین هایی است که توجه کاربران دوربین های بدون آینه را به شرکت فوجی جلب کرد. این دوربین دارای سنسور APS-C با رزولوشن 26.1 مگاسایت ما است. این سنسور X-Trans BSI CMOS 4 است که به طور انحصاری توسط فوجی تولید شده است. استفاده از X-Processor 4 به همراه این سنسور وضوح بالا و کیفیت ضبط تصویر را برای دوربین X-T30 به ارمغان آورد. این پردازنده 4 هسته ای به شما فوکوس سریع می دهد. همچنین دارای ردیابی اشیا و تشخیص چهره و چشم است.

حساسیت ISO این دوربین را می توان از 100 تا 51200 تنظیم کرد تا با توجه به روشنایی محیط بهترین نتایج ممکن را به دست آورد، همچنین به دلیل الگوریتم خاص به کار رفته در سنسورهای X-Trans و چینش تصادفی سایت ما ها، وجود دارد. بدون نیاز به استفاده از X-T30 فیلتر پایین گذر ندارد. به همین دلیل وضوح تصویر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

دوربین X-T30 مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز هوشمند است که تقریباً تمام سطح سنسور را با استفاده از 425 ناحیه مختلف پوشش می دهد و می توان از آن برای فوکوس بر روی سوژه با بالاترین دقت ممکن در شرایط نوری مختلف استفاده کرد. علاوه بر این عملکرد، می توانید به صورت دستی نیز روی سوژه فوکوس کنید.

می توانید از منظره یاب الکترونیکی OLED یا صفحه نمایش این دوربین برای مشاهده تصاویر یا رسیدن به کادربندی مورد نظر استفاده کنید. هر دو صفحه نمایش وضوح و وضوح بالایی دارند. منظره یاب 0.39 اینچی OLED X-T30 وضوح 2.36 میلیون نقطه را ارائه می دهد. این عدد برای LCD چرخان این دوربین حدود 1.04 میلیون نقطه است.

بدنه دوربین X-T30 کاملا بر اساس اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این کلیدهای آن به گونه ای روی کیس قرار می گیرد که کاربر می تواند آن ها را مطابق میل خود برنامه ریزی کند. X-T30 همچنین مجهز به وای فای داخلی است و می توان از آن برای اتصال دوربین به سیستم عامل های اندروید و iOS و اشتراک گذاری آنلاین عکس ها در کسری از ثانیه استفاده کرد.

هنگام عکاسی، دوربین X-T30 ابزار نسبتاً قدرتمندی است. این دوربین می تواند تصاویر را با وضوح 4K و نرخ فریم 23.98p با فوکوس خودکار مداوم ضبط کند. برای ضبط بهتر صدا، یک پورت 3.5 میلی متری در نظر گرفته شده است تا بتوان از میکروفون های خارجی استفاده کرد. علاوه بر این، این دوربین به لطف خروجی HDMI خود می تواند تصاویر باکیفیتی را برای سایر مانیتورها ارسال کند. علاوه بر این، حالت‌های ضبط ویدیوی کلاسیک وجود دارد که در آن فیلم‌های ضبط‌شده به‌عنوان ویدیوهای کلاسیک با تنظیماتی متفاوت از امروز ذخیره می‌شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X-T30 + 18-55mm رنگ نقره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X-T30 + 18-55mm رنگ نقره‌ای"، کلیک کنید.