برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3

بررسی و خرید دوربین نیکون Z50

نیکون Z50 یک دوربین بدون آینه با سنسور برش و لنز Z-mount است. این دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است و مجهز به سنسور CMOS 20.9 مگاسایت مای است که همراه با پردازشگر تصویر EXPEED 6 دارای سرعت بسیار بالا، عکاسی پیاپی تا 11 عکس در ثانیه، فوکوس خودکار 209 نقطه، تشخیص چشم و بسیاری موارد دیگر است. حساسیت ISO بالا 51200 را حمل می کند. در بخش فیلمبرداری، دوربین نیکون Z50 از UHD 4K تا 30 فریم در ثانیه یا Full HD تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند که مورد دوم برای تصاویر آهسته و آهسته بسیار مناسب است. در نهایت، خود دوربین دارای قابلیت برش ویدیو، 20 تنظیمات عکس خلاقانه و 10 جلوه ویژه است تا تجربه استفاده از این دوربین را منحصر به فرد کند. طراحی بدنه دوربین نیکون Z50 در عین کوچک و سبک بودن از ارگونومی خوبی برخوردار است و برای استفاده طولانی مدت ایده آل است. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای نیز تصاویر واضح را حتی در شرایط روشن تضمین می کند. صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با قابلیت شیب 180 درجه نیز برای گرفتن سلفی عالی است. بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. اشتراک گذاری تصاویر ذخیره شده نیز به راحتی از طریق وای فای یا بلوتوث دوربین امکان پذیر است. با استفاده از نرم افزار Nikon SnapBridge می توانید دوربین را از راه دور با استفاده از گوشی هوشمند نیز کنترل کنید. عملکرد نوردهی چندگانه اجازه می دهد تا نوردهی های متعدد از یک فریم از عکس برای ثبت تصاویر خلاقانه. سنسور CMOS با فرمت DX 20.9 مگاسایت مای و پردازشگر تصویر EXPEED 6 حساسیت بالای تصویر، کیفیت عالی و عملکرد سریع دوربین نیکون Z50 مدیون سنسور CMOS با فرمت DX 20.9 مگاسایت مای و ترکیب آن با پردازشگر تصویر قدرتمند EXPEED 6 است. در حالت عادی حساسیت این سنسور در بازه ISO 100 تا 51200 قابل تنظیم است، اما امکان افزایش حساسیت تا ISO 204800 برای شرایط نور بسیار کم وجود دارد. وضوح بالای این سنسور علاوه بر اندازه مناسب، طیف وسیعی از رنگ ها را تشخیص می دهد و در محدوده تنظیم حساسیت اصلی نویز بسیار کمی دارد. سرعت بسیار بالای پردازنده نیکون Z50 امکان عکاسی پیاپی با حداکثر رزولوشن 11 فریم بر ثانیه یا 8 مگاسایت ما و حداکثر 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. سنسور دوربین نیکون Z50 دارای 209 نقطه فوکوس خودکار هیبریدی است و از تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای فوکوس دقیق و سریع استفاده می کند. این سیستم فوکوس مجهز به فناوری تشخیص چشم است که علاوه بر تشخیص چهره، چشم های سوژه را به طور دقیق ثابت می کند. فیلم برداری با رزولوشن UHD 4K دوربین نیکون Z50 علاوه بر عکاسی بی نظیر، قابلیت فیلم برداری UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه یا Full HD تا 120 فریم بر ثانیه را دارد که برای افکت های اسلوموشن بسیار مناسب است. همچنین امکان ضبط فیلم بر روی کارت حافظه یا از طریق ضبط کننده خارجی و اتصال HDMI وجود دارد. حالت تایم لپس نیز به صورت پیش فرض برای این دوربین تعریف شده است و دوربین امکان ذخیره فایل نهایی را دارد. طراحی بدنه و اتصالات

  • صفحه نمایش LCD بزرگ 3.2 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه تصاویر روشن و شفافی را ارائه می دهد. قابلیت چرخش 180 درجه این صفحه نمایش برای عکاسی سلفی مناسب است و لمس آن استفاده از دوربین را ساده و آسان می کند.
  • منظره یاب الکترونیکی 3.6 میلیون نقطه ای این دوربین دارای بزرگنمایی 1.02 برابری است و به لطف استفاده از لنزهای NIKKOR، تصاویر را واضح و شفاف می کند.
  • دوربین نیکون Z50 دارای یک اسلات کارت حافظه SD است که از استاندارد UHS-I پشتیبانی می کند تا فیلم ها و عکس ها به سرعت ذخیره شوند.
  • شاسی دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می شود. در نتیجه امکان استفاده از این دوربین در شرایط بد آب و هوایی وجود دارد.
  • با استفاده از نرم افزار داخلی SnapBridge می توانید فایل های کوچک را به صورت بی سیم انتقال دهید یا از راه دور کنترل دوربین را در دست بگیرید. همه این ویژگی ها به لطف بلوتوث کم انرژی نیکون Z50 و وای فای داخلی است.
  • باتری لیتیوم یونی EN-EL25 این دوربین قادر است با شارژ کامل 300 عکس را تامین کند. همچنین امکان شارژ باتری در صورت قرار دادن آن در دوربین با استفاده از شارژر EH-73P وجود دارد، اما این شارژر باید جداگانه خریداری شود.

لنز Nikon NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR

لنز Nikon NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR یک لنز همه کاره و کوچک با فاصله کانونی معادل 24-75 میلی متر است که برای دوربین های نیکون با پایه Z و سنسور DX-Format طراحی و منتشر شده است. این لنز با پوشش پرتره تا زوایای باز، برای طیف وسیعی از کاربردهای روزمره مناسب است. در طراحی لنز این لنز از پراکندگی نور بسیار کم و عناصر کروی استفاده شده است که به کاهش قابل توجه خطاها و تولید تصاویر واضح و واضح در سراسر محدوده زوم کمک می کند. پوشش فوق یکپارچه همچنین شبح و شعله ور شدن را کاهش می دهد تا کنتراست و دقت رنگ را در شرایط روشن افزایش دهد.

فاصله کانونی انعطاف پذیر این لنز به همراه عملکرد تثبیت کننده اپتیکال تصویر که لرزش دوربین را تا 4.5 استاپ خنثی می کند، عکاسی و فیلمبرداری را در حالت دوربین دستی ساده می کند. فوکوس خودکار موتور پله ای عملکرد سریع، دقیق و بی صدا را در هنگام عکاسی و فیلمبرداری تضمین می کند. فوکوس دستی همیشه در دسترس است. حلقه کنترل در این لنز نیز قابل برنامه ریزی است، بنابراین امکان کنترل عملکردهای مختلف دوربین مانند فوکوس یا نوردهی وجود دارد.

• این لنز زوم استاندارد برای سنسورهای برش سنسور Z-mount و DX-Format طراحی شده است و فاصله کانونی معادل 24-75 میلی متر را فراهم می کند.

• المان پراکندگی نور بسیار کم باعث کاهش خطاهای رنگی و نوری و افزایش وضوح و دقت رنگ می شود.

• چهار عنصر کروی، خطای کروی و اعوجاج تصویر را در سراسر محدوده زوم لنز Nikon NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR کاهش می‌دهد تا وضوح و دقت تصاویر خروجی را بهبود بخشد.

• پوشش فوق العاده یکپارچه با حذف تابش خیره کننده و هاله منجر به کنتراست بهتر و دقت رنگ بالاتر در شرایط نوری سخت می شود.

• فوکوس خودکار موتور پله ای عملکرد روان، سریع و بی صدا دارد که برای عکاسی و عکاسی بسیار مناسب است. فوکوس دستی همیشه در دسترس است. طراحی این لنز به گونه ای است که با تغییر فوکوس، تمام لنزها در داخل بدنه لنز حرکت می کنند و طول لنز در طی این فرآیند ثابت می ماند. یکی دیگر از مزایای این قابلیت افزایش سرعت فوکوس است.

• تثبیت کننده اپتیکال تصویر می تواند لرزش دوربین را تا 4.5 استاپ جبران کند تا هنگام عکاسی دستی، تصاویر واضح تری ایجاد کند.

• حلقه کنترل این لنز قابل برنامه ریزی و سفارشی سازی است تا علاوه بر فوکوس دستی امکان کنترل دیافراگم یا نوردهی نیز وجود داشته باشد.

• دیافراگم الکترومغناطیسی ویژه لنز Nikon NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR امکان کنترل بیشتر بر نوردهی را فراهم می کند که در عکاسی پیاپی با سرعت بالا مفید است.

• دیافراگم 7 باله دایره ای این لنز نواحی خارج از فوکوس با کیفیت بالا ایجاد می کند که هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3"، کلیک کنید.