برسی دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Polaroid Now رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Polaroid Now رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Polaroid Now رنگ مشکی

دوربین Polaroid Now یک نسخه مدرن شده از دوربین فوری کلاسیک پولاروید است که دارای طراحی ساده و ویژگی‌های دوربین نقطه‌گذاری و عکاسی است. این لنز دارای یک لنز دوگانه است که توسط فوکوس خودکار دوربین برای اجسام نزدیک در فاصله 55 سانتی متری و برای اجسام از فاصله 60 سانتی متری تا بی نهایت تنظیم می شود. این محصول دارای باتری لیتیوم یونی است که دوربین را با فیلم فوری Polaroid i-Type برای چاپ عکس های 7.8 در 7.8 سانتی متر سازگار می کند. همچنین با فیلم Polaroid 600 سازگار است. تایمر و قابلیت نوردهی دوگانه و ظاهر این دوربین یادآور دوربین های کلاسیک پولاروید دهه 1970 است.

سازگار با فیلم i-Type برای چاپ 7.8 x 7.8 سانتی متر و فیلم Polaroid 600 برای چاپ 8.9 x 10.6 سانتی متر

فوکوس خودکار لنز دوگانه امکان فوکوس در دو فاصله متفاوت را فراهم می کند. لنز کلوزآپ وظیفه فوکوس در فاصله 55 تا 131 سانتی متری و لنز تله فوکوس بر روی اجسام در فاصله 60 سانتی متری تا بی نهایت را بر عهده دارد. این دوربین به طور خودکار فاصله اشیا را تشخیص داده و فوکوس را تنظیم می کند.

منظره یاب اپتیکال این دوربین فریم واضح و دقیقی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

وجود فلاش داخلی این دوربین را برای عکاسی در نور کم مناسب می کند.

حالت نوردهی دوگانه در دوربین امکان عکاسی خلاقانه را فراهم می کند.

تایمر برای سلفی و پرتره های گروهی

باتری لیتیوم یونی 750 میلی آمپری این دوربین برای تقریبا 15 بسته فیلم کافی است و می توانید باتری دوربین را از طریق کابل USB موجود در بسته محصول شارژ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Polaroid Now رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Polaroid Now رنگ مشکی"، کلیک کنید.